Gjest elin Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Kan noen si meg hvor jeg kan finne blodtrykksmåler ?? Mangler blindbokstavene. Takknemlig for et tips her :)
Gjest Tone Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Hei elin. Hvor mange bokstaver er det? Har funnet en i snl, men vet ikke om det er noe å slenge ut :o) Tone
Gjest Egon Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Kan noen si meg hvor jeg kan finne blodtrykksmåler ?? Mangler blindbokstavene. Takknemlig for et tips her :) Hei Samme spørsmål var vist oppe i N.U. Ukens utfordring den 17.1. under kryssordhjelp. Se om du kan finne et tips der. Egon
Gjest elin Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 takk for tipset egon, jeg har desverre ikke den boken . Første gang jeg må legge fra meg den oppgaven :) Jaja Ha en fin uke videre folkens
Gjest bente Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hei Samme spørsmål var vist oppe i N.U. Ukens utfordring den 17.1. under kryssordhjelp. Se om du kan finne et tips der. Egon Det er ikke en bok, det er en tråd på på linken Kryssordhjelp her på forumet. Bla i eldre innlegg til du kommer til den 17.1 bente
Gjest elin Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 tipset i linken sier at det står i fremmedordboken, og som sagt den har jeg ikke. Men det går helt fint :) Nettopp ferdig med nr 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå