Gjest Aasta Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Leser i siste nummer om de dyktige finalistene i Ekspertklassen.Gratulerer alle dere ! Nå lurer jeg veldig på hvor mange av de 141 løsningsordene jeg hadde greid. Derfor spør jeg om noen har et ikke utfylt diagram å sende meg (pr.epost) ? Ser at mesteren Schive brukte kun noen timer,men får jeg en oppgave kan jeg jo bruke noen måneder frem til høstens neste NM !
Gjest punky Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Tør jeg hive meg på og spørre om det samme, vet ikke hvor mange oppgaver dere fikk. Siden dere bare hadde helga på dere, var det vel nok med 1
Gjest Odd Egil Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hei Punky, Då må du gjere som Aasta ; fylle ut feltet "Din email-adresse"
Gjest punky Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Trodde det var som i "gamle dager" at den kom frem ved å klikke på navnet
Gjest Aasta Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Takker Odd Egil så mye for tilsendte oppgaver. (Trodde det bare var en oppgave.) Har løsningene stått på trykk i Hjemmet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå