Gjest Aasta Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Ja,vi er sikkert flere som har slitt med det nederste venstre hjørnet.Jeg har i timesvis prøvd alle slags kombinasjoner med utmerkelse,fugl,strimmel osv. Når det ser ut til å gå opp,er det så full stopp med et par av dem.For å komme på rett spor spør jeg om hjelp til DIKTFORM og FARGE . Er fjerde bokstav i diktform lik første eller andre i fettstoffer ? Og fargen som er sammensatt av to ord,er den 4+3 bokstaver eller 2+5 bokstaver ? Jeg er veldig glad hvis noen vil svare meg.
Gjest Nann Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hjelp.Er det ingen som kan hjelpe meg med denne fuglen ? Nå har det gått halvannet døgn siden jeg ba om hjelp og jeg har ikke kommet videre.Det står bom fast.
Gjest Aksel Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Er fjerde og sjette bokstav i FUGL like? Hei! Nann: Svaret er ja! Aasta: 4. i diktform = 1. i fettstoffer. Fargen er sammensatt av 4+3 bokstaver. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Aasta Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Nann: Svaret er ja! Aasta: 4. i diktform = 1. i fettstoffer. Fargen er sammensatt av 4+3 bokstaver. Lykke til! Vh Aksel Jeg har takket Aksel pr. e-post.
Gjest Nann Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Ser jeg ikke skogen for bare trær ? Selv med et lite puff har jeg ikke kommet noe lengre med hjørnet.Kan noen hjelpe med strimmel,utmerkelse eller preparat ? Begynner preparat på m,o,p eller t ? Eller er andre bokstav i utmerkelse samme som andre i rom ? Eller hvor finner jeg strimmel ? Flott med noen opplysninger slik at jeg har noe å jobbe med fremover.
Gjest Aksel Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Er fjerde og sjette bokstav i FUGL like? Hei igjen Nann! Du kan trøste deg med at selv løsere i "eliteklassen" har svettet over dette hersens hjørne. Dessverre, ingen av dine forslåtte bokstaver går inn, og kan elimineres. De vanlige kildene til løsning av denne type oppgaver, NKL, SNL, Ordnett, TANUMS og BMO, er tilstrekkelige for gjenstående løsninger. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Zone Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Er fjerde og sjette bokstav i FUGL like? Hei der ute! Er det noen som kan fortelle meg om jeg har riktige bokstaver på redskap(vannrett)-L-M-L-A-.Det er det eneste ordet jeg står igjen med, så hjelp!!!! hilsen Zone
Gjest Aksel Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Er fjerde og sjette bokstav i FUGL like? Hei Zone! Av dine 4 bokstaver er 50 % korrekte. Du bør ta fargelaget og det andre, loddrette redskapet nærmere i øyensyn! Lykke til! Vh Aksel
Gjest zone Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Er fjerde og sjette bokstav i FUGL like? takk for tipsene - Aksel.Nå er hele øverste hjørne rettet opp og Mestern i boks.
Gjest punky Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Sliter fremdeles nederst til venstre. Hundre og ørten vartianter,får prøve å eliminere enda mer. Fugl, skal nest siste være R ? Takknemlig for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå