Gjest Kari S Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Ligger 5 vannrett i N.Trøndelag?mvh.Kari S.
Gjest titti Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hei Kari S!! Det gjør det jeg har kommet fram til ihvertfall. Får jo håpe det er rett, passer med resten:) Mvh. titti:)
Gjest Kari S Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hei Kari S!! Det gjør det jeg har kommet fram til ihvertfall. Får jo håpe det er rett, passer med resten:) Mvh. titti:) Takk for svar Titti.Godnatt fra Kari S.
Gjest Kari S Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Stemmer for meg også. Terje Takk til Terje også,da er jeg trygg på det.Hilsen Kari S
Gjest Edy Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Ligger 5 vannrett i N.Trøndelag?mvh.Kari S. hei! Er det noen som kan hjelpe meg med han fengselsfuglen(1V.)?Er første bokstav på M...eller må jeg starte langt framme i alfabetet? mvh.Edy
Gjest Kari S Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hei Edy, se på innleggene litt lenger ned,der får du svar.Mvh. Kari S
Gjest Edy Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Ligger 5 vannrett i N.Trøndelag?mvh.Kari S. Takk Kari /Aksel - nå er nøtta ikke ei nøtt lengre.Takk for hjelpa! mvh.Edy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå