Gå til innhold

Mesterkryss 1

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnhild
Skrevet

Nå har jeg prøvd alle slags alternativer i en uke uten å komme videre,så nå ber jeg om hjelp. Det gjelder to ord for å komme videre.Hvor finner jeg løsningen på eventyrvesen? Og er andre bokstav i konsern den samme som femte i stavkirke ? Kjempeflott om noen vil forbarme seg over meg !

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Du kan evt. kontakte meg om du fortsatt ikke kommer videre

Aspen

Skrevet

Nå har jeg prøvd alle slags alternativer i en uke uten å komme videre,så nå ber jeg om hjelp. Det gjelder to ord for å komme videre.Hvor finner jeg løsningen på eventyrvesen? Og er andre bokstav i konsern den samme som femte i stavkirke ? Kjempeflott om noen vil forbarme seg over meg !

Ja,Gunnhild,jeg har de samme bokstavene som deg i de to ordene du spør om,men dessverre sliter jeg også med eventyrvesen.Vet ikke hvor jeg lenger skal lete.Tror jeg har prøvd det meste.Håper på et hint om dette jeg også.

Mvh Randi

Skrevet

Hei, hei!

2. bokstav i konsern = 2. bokstav eventyrvesen. Dette er en annen enn 5. i stavkirke.

Konsernet må man til SNL for å oppsøke, og det har intet med foto å gjøre. Eventyrvesenet oppholder seg i Ordnett.

Lykke til!

Vh

Aksel

Skrevet

Eventyrvesenet oppholder seg i NK også ;)

bente

Skrevet

Hei, hei!

2. bokstav i konsern = 2. bokstav eventyrvesen. Dette er en annen enn 5. i stavkirke.

Konsernet må man til SNL for å oppsøke, og det har intet med foto å gjøre. Eventyrvesenet oppholder seg i Ordnett.

Lykke til!

Vh

Aksel

Hei til dere begge!

Da klarte jeg det takket være gode "råd"fra gode hjelpere her.Godt at dere fins!!Endelig,sier jeg bare,for den satt langt inne.Men det var fordi jeg var på "bærtur" når det gjaldt det hjørnet,ja,det skal være sikkert.(Langt til skogs!)Hjertelig!!!Kjempefornøyd selv om jeg ikke klarte det på egenhånd denne gangen.

Mvh Randi

Innlegg redigert. (01-03-09 21:23)

Annonse

Gjest Sonja Y
Skrevet

Jeg sitter like fast, jeg. Har som dere prøvd det meste i dette hjørnet, så hvis noen vil gi meg et hint på mail, blir jeg glad:). Ellers er jeg ferdig i med resten.

Gjest Gunnhild
Skrevet

Takker Aksel og Bente for hjelpen.Mer skulle altså ikke til for å komme seg videre.

Skrevet

Hei, hei!

Lykke til!

Vh

Aksel

Hei Aksel.

Her sto det et spørsmål om det samme som de andre slet med :o)

Men plutselig satt løsningen som et skudd! Takk for gode innspill hvertfall, som var med på å få også meg i mål.

mvh Tone

Innlegg redigert. (01-04-09 15:42)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...