Gå til innhold

Mesterkryss 52

Anbefalte innlegg

Gjest Sølvi
Skrevet

Burde ikke et av nøkkelordene i øverste venstre hjørnet ha vært VAR istf ER utdannet jurist ?

Fortsetter under...

Skrevet

Sølvi.

Det er kanskje flere løsninger, slik at VAR passer bedre som nøkkelord i et av tilfellene, slik du antyder ?? Men Er passer på begge steder ifølge mine løsninger.

om

Skrevet

Burde ikke et av nøkkelordene i øverste venstre hjørnet ha vært VAR istf ER utdannet jurist ?

godt nytt år til dere alle!

Jeg starter det nye året med å be om hjelp til dette valfartsstedet som er helt umulig å finne. Jeg har bokstavene -e-s---m-. så jeg håper noen forbarmer seg over meg og gir meg et li-i-te tips om hvor jeg skal lete.

mvh. Edy

Skrevet

Hei, Edy.

Du har nok dessverre feilparkert din M.

Dersom du forflytter din M til korrekt plassering og erstatter din nåtidig parkerte M med en nabobokstav unngår du parkeringsbot og finner løsningsordet i SNL i form av artikkeltekstbeskrevne valfartssted*.

Mvh Skjye.

Innlegg redigert. (01-02-09 03:51)

Skrevet

Hei Skjye.

Tusen takk for din artikkeltekstbeskrevne hjelp. Jeg leste tipset ditt ørten ganger og plutselig gikk det et lys opp for meg og aha.......der satt den.

Nå skal jeg hive meg på juleklassikeren.

mvh.Edy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...