Gjest punky Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Nettopp hjemkommet fra sykekus, er høyrehendt og alle fingre på høyre hånnd ubrukelige, i minst 6 uker fremover. Tenkte å prøve litt på pusle 2 - 52. Men til min store forskrekkelse,det loddrette ordet helt til høyre manglet stikkord. Har 2.4. og 6. bokst.men det kan jo bli alt mulig.Er deppa, bruk av venstre hånd er slett ikke lett, sener og nerver skulle syes sammen og resultatet var slett ikke bare positivt,må vente 6 uker, først da kan trening begynne. Veldid kjedelig for en som er opptatt av krysord
Gjest Skjye Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hei, Punky. På Hjemmets eget kryssorddiskusjonsforum (kryssordhjelpen.no) er fra redaksjonelt hold i går kveld kl 18.42 kommet denne kommentar: "Ja, dere har rett. Her har vi gjort en feil da vi tegnet ut siden. Det manglende stikkordet i Puslekryss i Hjemmet nr.52 er: "SENENE". Vi beklager! Hilsen Stian Valderhaug i Hjemmets kryssordredaksjon" Forøvrig forstemmende å lese om dine venstrehåndsproblematiske traumer, som forsåvidt egentlig ikke er aldeles uløselige; du får heller prøve å løse kryssord på samme skilpaddeaktige og langsomtettertenksomme måte jeg selv løser kryssord på; da trenger man ikke skrive så besatt meget, men tenker desto mer, alt mens de tilgroende tentakler i mellomtiden får leve sitt eget tilfriskende liv. Mvh Skjye. Innlegg redigert. (12-23-08 02:50)
Gjest bente Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Nettopp hjemkommet fra sykekus, er høyrehendt og alle fingre på høyre hånnd ubrukelige, i minst 6 uker fremover. Tenkte å prøve litt på pusle 2 - 52. Men til min store forskrekkelse,det loddrette ordet helt til høyre manglet stikkord. Har 2.4. og 6. bokst.men det kan jo bli alt mulig.Er deppa, bruk av venstre hånd er slett ikke lett, sener og nerver skulle syes sammen og resultatet var slett ikke bare positivt,må vente 6 uker, først da kan trening begynne. Veldid kjedelig for en som er opptatt av krysord Hei Punky. Vil bare ønske deg riktig god bedring og en gledelig jul, håper du klarer å få spist julemiddagen :) Stor klem fra bente
Gjest punky Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Det gikk bedre med julemiddagen enn forventet, fikk lov til å holde ribbebenet i hånden for å gnage av kjøttet.Da var det verre med "brunchen" neste dag, da måtte jeg ha mere hjelp. I morgen er jeg invitert på laksemiddag og gruer for fiskerensing, da må jeg vel ha hjelp igjen. Hjemme får jeg ty til julepølser og medisterkaker for ikke å glemme sossisene, men det er greit siden det er mat jeg liker. Det er heldigvis jul om ett år igjen.
Gjest punky Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Glemte i farten å ønske dere alle en fortsatt fin jul og et godt nyttår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå