Gjest Skjye Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hei, Mari. Hent frem den Bokmålsordbok jeg håper du har (eller eventuelt finner gratis tilgjengelig på nett), slå opp på GRUMS og les den fremkommende forklaringstekst hertil. Mvh Skjye.
Gjest Anonym hjelper Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 29 loddrett: Grums. Har S---E-L Et Ordnett-søk med de angitte bokstavene gir deg en opplagt løsning helt uten videre. Har du ikke tilgang der, så les definisjonen av "grums" i f.eks. Norsk Ordbok. --- Beklager, så ikke Skjyes innlegg da jeg begynte på mitt, så dette ble tildels smør på flesk. Innlegg redigert. (12-09-08 01:21)
Gjest Mari Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hei, Mari. Hent frem den Bokmålsordbok jeg håper du har (eller eventuelt finner gratis tilgjengelig på nett), slå opp på GRUMS og les den fremkommende forklaringstekst hertil. Mvh Skjye. Takker ærbødigst. Men 34 vr: Gå ombord?? Noget må ha krøllet seg i min hjerne....
Gjest Skjye Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Et Ordnett-søk med de angitte bokstavene gir deg en opplagt løsning helt uten videre. Har du ikke tilgang der, så les definisjonen av "grums" i f.eks. Norsk Ordbok. --- Beklager, så ikke Skjyes innlegg da jeg begynte på mitt, så dette ble tildels smør på flesk. Innlegg redigert. (12-09-08 01:21) Hei, Anonym hjelper. Der var vi like ved å innleggsmessig kollidere; all den stund vi befinner oss i NKLs trafikksfære og således utenfor den praktiske gatetrafikk med biler og denslagslags elendighet får vi håpe at intet sjokktraume er inntruffet etter denne nestenulykke og at ingen beskadigede således i etterkant er påtruffet (men der er uansett en fornøyelse å fra tid annen påtreffe Anonym hjelper i dette til tider stusselige Forum, det kan ikke benektes). Mvh Skjye.
Gjest Skjye Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Takker ærbødigst. Men 34 vr: Gå ombord?? Noget må ha krøllet seg i min hjerne.... Hei, Mari. Kryssordforfatteren har i sin stikkordsgivning skrevet om bord i to ord. Løsningsordet finnes i Norsk ordbok beskrevet i ett: ombord. Mvh Skjye.
Gjest Anonym hjelper Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hei, Anonym hjelper. Der var vi like ved å innleggsmessig kollidere; all den stund vi befinner oss i NKLs trafikksfære og således utenfor den praktiske gatetrafikk med biler og denslagslags elendighet får vi håpe at intet sjokktraume er inntruffet etter denne nestenulykke og at ingen beskadigede således i etterkant er påtruffet (men der er uansett en fornøyelse å fra tid annen påtreffe Anonym hjelper i dette til tider stusselige Forum, det kan ikke benektes). Mvh Skjye. Hei tilbake, Skjye. Nei, ingen skade er oppstått her etter våre cyberspacelokaliserte tilnærmet parallellslalåmaktige opptredener - i dette mediet er man heldigvis forskånet for de begrensninger to(eller fire- eller åtte-, for den saks skyld)felts fysisk trafikk legger på ens manøvrerings- og utfoldelsesmuligheter. La meg også få returnere komplimenten - det er svært, svært få andre som yter hjelp av Skjye-kvalitet her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå