Gjest Tiny Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Strever med bukt. Har o i 2. bokst. p i fjerde og m i 8. bokst. Noen tips å få?
Gjest Skjye Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hei, Tiny. Kun din P samsvarer med min løsning. Mvh Skjye.
Gjest teie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Nå mangler jeg bare ett ord, og der står jeg fast. Det gjelder STIGE (lr. på høyre side). Mener at mine kryssende vannrette ord må være riktige, men man kan aldri vite. Derfor spør jeg: Er begge de "sikre" bokstavene vokaler?Og skal jeg frem til et verb eller substantiv ? Takknemlig for tips. mvh teie
Gjest Tone Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Gjør et forsøk med å søke stige i snl kanskje? Kanskje du finner noe der som setter deg på sporet. mvh Tone
Gjest teie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Takk Tone. Gjett om jeg har prøvd både snl og alt annet uten å finne noe, men etter ditt forslag tok jeg en runde til i snl, og ja, så fant jeg det. Spør meg ikke hvorfor jeg ikke har sett det før etter så mye leting ! God helg ! mvh teie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå