Gjest Kari S. Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Var det like kort innleveringstid i fjor?Man skal jo tross alt gjøre litt andre ting enn å løse kryssord,i tillegg synes jeg årets oppgaver er vanskelige.Andre refleksjoner? Lykke til hilsen Kari S.
Gjest Anonym hjelper Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Hvis du "tross alt [skal] gjøre litt andre ting enn å løse kryssord", hvorfor i alle dager er du i det hele tatt med i NM, hobbyklasse eller ei?
Gjest Alf Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Til Anonym hjelper, En dåre kan spørre mer enn 10 vise kan svare. Du har jo vært flink til å hjelpe mange, men jeg synes ikke at Karis yttring var så gal. Vet ikke om du deltar i Nm Hobby eller Ekspert, men Nm-trimmen som jeg ikke har forsøkt på 2 år, var lettere enn disse Hobbyoppgavene. Alf
Gjest JAA Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Fikk tilsendt de 5 oppgavene i fjor og jeg prøvde litt.Men jeg fant fort ut at 5 slike oppgaver ville kreve for mye konsentrert tid,så jeg ga opp. I år hadde jeg satt av tid ,og jeg tror oppgavene var lettere,omtrent som Ukens nøtt.Så da gjorde jeg alt unna i løpet av to dager.Og da fikk jeg også tid til en god del annet.Det gjelder å disponere seg.
Gjest Kari S Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Var det like kort innleveringstid i fjor?Man skal jo tross alt gjøre litt andre ting enn å løse kryssord,i tillegg synes jeg årets oppgaver er vanskelige.Andre refleksjoner? Lykke til hilsen Kari S. Du verden-må nok finne fram gullvekta skal en ytre seg i dette forum, takk Alf. Hilsen Kari S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå