Gå til innhold

NM tanker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det like kort innleveringstid i fjor?Man skal jo tross alt gjøre litt andre ting enn å løse kryssord,i tillegg synes jeg årets oppgaver er vanskelige.Andre refleksjoner? Lykke til hilsen Kari S.

Fortsetter under...

Gjest Anonym hjelper
Skrevet

Hvis du "tross alt [skal] gjøre litt andre ting enn å løse kryssord", hvorfor i alle dager er du i det hele tatt med i NM, hobbyklasse eller ei?

Skrevet

Til Anonym hjelper,

En dåre kan spørre mer enn 10 vise kan svare.

Du har jo vært flink til å hjelpe mange, men jeg synes ikke at Karis yttring var så gal.

Vet ikke om du deltar i Nm Hobby eller Ekspert, men Nm-trimmen som jeg ikke har forsøkt på 2 år, var lettere enn disse Hobbyoppgavene.

Alf

Skrevet

Fikk tilsendt de 5 oppgavene i fjor og jeg prøvde litt.Men jeg fant fort ut at 5 slike oppgaver ville kreve for mye konsentrert tid,så jeg ga opp. I år hadde jeg satt av tid ,og jeg tror oppgavene var lettere,omtrent som Ukens nøtt.Så da gjorde jeg alt unna i løpet av to dager.Og da fikk jeg også tid til en god del annet.Det gjelder å disponere seg.

Skrevet

Var det like kort innleveringstid i fjor?Man skal jo tross alt gjøre litt andre ting enn å løse kryssord,i tillegg synes jeg årets oppgaver er vanskelige.Andre refleksjoner? Lykke til hilsen Kari S.

Du verden-må nok finne fram gullvekta skal en ytre seg i dette forum,

takk Alf. Hilsen Kari S.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...