Gjest Aasta Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Nå har jeg prøvd flere tusen kombinasjoner i øverste høyre hjørne uten å komme noe videre. Jeg trenger bare en bokstav for om mulig å komme i gang igjen. Var av gammel adelsslekt,der har jeg fire alternativer som begynner på G , R , M eller A. Hvilken bør jeg satse på ?
Gjest Sølvi Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg har strevd i snart to uker med det samme hjørnet og sikkert prøvd de samme haugevis av kombinasjoner uten å lykkes. Tar vi utgangspunkt i han som var av gammel adelsslekt , så sitter jeg igjen med tre. Den fjerde, Alkaios forkastet jeg siden jeg ikke fant noe instrument som da gikk opp med tilnavn. Og da spør jeg også :hvilken skal jeg velge av adelsslekten, G ? M ? eller R ? Eller en helt annen ?
Gjest Lilli Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg har holdt meg til A'en - og fått alt til å gå i hop. Tror dere har feil tilnavn, det hadde jeg også først. Kanskje det mest kjente navnet fra vår historie her i landet. Litt grusomt - Lilli
Gjest Sølvi Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Takk Lilli for ditt svar.Tenk at jeg hadde oversett det riktige tilnavnet av de flere hundre jeg gikk gjennom to-tre ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå