Gjest Tertitt Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Sliter med å få sammen alt på midten denne gang: 17 l Bok : T_T_A____, 24 v Fisk : S_R___E og 28v Fremgangsmåte : _O___L I tillegg må jeg ha feil orkester på 62 v siden jeg ikke finner noen smerte (59l) på _O_E_V_ ? Noen som kan tenke seg å gi litt tips ?
Gjest Sven Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Tror du har feil seddel på 17v. Prøv med en grønn seddel. Da vil du på 17l finne en bok til å oppbevare bilder i. Hjelper nok ikke mye på 28v som fremdeles virker merkelig (kanskje er løsningen FORMAL?) 24v tror jeg er en fisk med navn SKRUBBE. Har samme problem som deg med 59l. Kanskje andre vet bedre?
Gjest Tanja Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Hei,begge to Jegt har samme bokstavene som dere,fant løsningen i NRO! Ordet er brukt av Wergeland. mvh Tanja
Gjest arne Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg har brukt FORMEL som svar på framgangsmåte arne
Gjest Tertitt Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Sliter med å få sammen alt på midten denne gang: 17 l Bok : T_T_A____, 24 v Fisk : S_R___E og 28v Fremgangsmåte : _O___L I tillegg må jeg ha feil orkester på 62 v siden jeg ikke finner noen smerte (59l) på _O_E_V_ ? Noen som kan tenke seg å gi litt tips ? Takk for hjelpen. Ikke helt i mål ennå, men et steg nærmere i alle fall. Ville også trodd det kunne være FORMEL, men finner ikke dekningen noe sted.
Gjest arne Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Hvis du slår opp i Tanums på formel får du bekreftelse arne
Gjest Tertitt Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Takk, så var det på plass i alle fall. Flere enn meg som synes den er vanskeligere denne gang enn på en stund ?
Gjest Skjye Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hei, Tertitt. Hjerneknuser'n 11 var muligens noe vanskeligere å finne åpning på enn hva har vært vært tilfelle på en stund ettersom avskrivningsmulighetene fra NKL i utgangspunktet var LITT færre enn vanlig; all den stund ordrette fasitløsningsord flyter ut på nett som i de ovenstående innlegg demonstrert skulle du imidlertid ikke ha noe å bekymre deg over i ditt (andres) løsningsforløp. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå