Gå til innhold

Ukens nøtt nr. 45

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det mulig å få et hint om hvor man skal "lete" for å finne svar på 12 vannrett og 24 loddrett? Er det isåfall "normale ting eller gjenstander" det er snakk om?

Glad for tilbakemelding:)

Mvh. titti:)

Fortsetter under...

Skrevet

Titt, titt, titti!

Begge løsninger finnes i SNL; den første tilhører planteriket, den andre mest mineralriket.

Vh

Aksel

Skrevet

Hei!

Er det mulig å få et hint om hvor man skal "lete" for å finne svar på 12 vannrett og 24 loddrett? Er det isåfall "normale ting eller gjenstander" det er snakk om?

Hei Aksel!

Tusen takk for svar, kom kanskje ett bittelite skritt videre. Er det noen mulighet for at bokstav nr. 2 er lik i 12 vannrett og 24 loddrett?

Syntes ikke dette var så greit å få tak på.

Skrevet

Hei!

Hei igjen!

Den muligheten må du holde fast ved!

Vh

Aksel

Skrevet

Tusen takk, da fikk jeg litt "gøts" ( er vel ikke noe kryssordord) til å fortsette:)

Skrevet

Hei igjen!

Den muligheten må du holde fast ved!

Vh

Aksel

Tusen takk, da er jeg i boks tror jeg. Utrolig hvor mye man skal innom for å komme til løsningene, men det er jo det som gjør kryssord så givende. Følger ellers interessert med i diskusjonene deres ang. mesterkryss. Holder meg langt unna den, men artig å lese formuleringene deres og hvordan dere gir hverandre tips videre.

Vh. titti:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...