Gjest titti Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hei! Er det mulig å få et hint om hvor man skal "lete" for å finne svar på 12 vannrett og 24 loddrett? Er det isåfall "normale ting eller gjenstander" det er snakk om? Glad for tilbakemelding:) Mvh. titti:)
Gjest Aksel Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Titt, titt, titti! Begge løsninger finnes i SNL; den første tilhører planteriket, den andre mest mineralriket. Vh Aksel
Gjest titti Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hei! Er det mulig å få et hint om hvor man skal "lete" for å finne svar på 12 vannrett og 24 loddrett? Er det isåfall "normale ting eller gjenstander" det er snakk om? Glad for tilbakemelding:) Mvh. titti:) Hei Aksel! Tusen takk for svar, kom kanskje ett bittelite skritt videre. Er det noen mulighet for at bokstav nr. 2 er lik i 12 vannrett og 24 loddrett? Syntes ikke dette var så greit å få tak på. Mvh. titti:)
Gjest Aksel Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hei! Er det mulig å få et hint om hvor man skal "lete" for å finne svar på 12 vannrett og 24 loddrett? Er det isåfall "normale ting eller gjenstander" det er snakk om? Glad for tilbakemelding:) Mvh. titti:) Hei igjen! Den muligheten må du holde fast ved! Vh Aksel
Gjest titti Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Tusen takk, da fikk jeg litt "gøts" ( er vel ikke noe kryssordord) til å fortsette:) Mvh. titti:)
Gjest titti Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hei igjen! Den muligheten må du holde fast ved! Vh Aksel Tusen takk, da er jeg i boks tror jeg. Utrolig hvor mye man skal innom for å komme til løsningene, men det er jo det som gjør kryssord så givende. Følger ellers interessert med i diskusjonene deres ang. mesterkryss. Holder meg langt unna den, men artig å lese formuleringene deres og hvordan dere gir hverandre tips videre. Vh. titti:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå