Gjest om Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Feil i 2 kryssord ?? 1) I NOE Å BRYNE SEG PÅ 43: Staten må da bli ISRAEL, og da blir "væsken" TIOFEREN" ??? (Da blir det ikke MOMENTAN.) Riktig løsning blir vel TIOFENET ( ifølge TANUMS). ? 2) TEMAKRYSS 43 : Røye ser ut til å bli GID ? Jeg finner bare GIB og GIP. Men løsningen antar jeg må bli DOT ? Det kan godt hende at jeg mangler hjelpemidler for å løse dette. Hvis det er tilfellet, må jeg skaffe disse. Er det feil i kryssordene. Hvis ikke, hvilke hjelpemidler vil dere anbefale meg ? om
Gjest Tone Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hei om Jeg kan ikke huske at jeg plundret noe særlig med væsken i "noe å bryne seg på", men husker godt at jeg stusset veldig på dot, pot, bot i temakryss :o) Fant også at noe skurret der, og valgte å gå for gib/bot, for dot kunne det ikke bli, og pot er jo marihuana :o) Gid på røye har jeg aldri hørt. Ble lei av hele krysset, og sendte det inn i dag :o) mvh Tone
Gjest margot Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg sitter med kryssordet nå. Det kan bli tiosyren. (SNL) Da stemmer det andre du har også.
Gjest om Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 margot. Mange takk !! Jeg fant ikke tiosyre, men nå ser jeg at den står i TANUMS. om
Gjest margot Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hei, Noen kryssord må du ha tilgang til Ordnett.no og Store Norske Leksikon for å løse. Men du kommer ganske langt med Tanum. God helg! mvh Margot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå