Gjest Irene Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg sitter igjen med en bokstav i dette krysset. Stikkordet er "tokket". Betydningen av ordet har jeg funnet, både i riksm.ordboka og tanums, men finner ikke en løsning som passer med mine bokstaver. Jeg har disse: _TLA. Er det noen som kan hjelpe meg med denne? mvh Irene
Gjest Yvonne Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Det første som slo meg er at det ev. er feil i kryssordet. At kanskje stikkord skal være tolket.......Men jeg har ikke sett på dette kryssordet enda... Yvonne
Gjest TerjeH Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg sitter igjen med en bokstav i dette krysset. Stikkordet er "tokket". Betydningen av ordet har jeg funnet, både i riksm.ordboka og tanums, men finner ikke en løsning som passer med mine bokstaver. Jeg har disse: _TLA. Er det noen som kan hjelpe meg med denne? mvh Irene Enig med Yvonne, spesielt med tanke på de bokstavene du har. Terje
Gjest Irene Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, jeg hadde også mine mistanker, men siden jeg fant flere forklaringer på flere steder om ordet "tokke", så ble jeg veldig usikker. Kunne det være noe annet også? Da beholder jeg bokstaven jeg skrev inn først :o) Takk skal dere ha. mvh Irene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå