Gjest T Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Hei. Kan noen hjelpe? Jeg mangler øyboere, loddrett, men har: -a-b-v-r-. Jeg mangler også væske, loddrett, men har: -j-l-m-l-. Blir dette riktig? Mvh T.
Gjest Anonym hjelper Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Uten å ha sett oppgaven: Væske-bokstavene dine stemmer iallfall overens med en væske. Har ikke nedlagt den helt store lete- eller tenkeinnsatsen, men øyboer-bokstavene virker noe mer tvilsomme. Det jeg ser i farten, er at om du bytter ut enten b-en din eller v-en din, vil resten passe med hvert sitt svar.
Gjest T Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Hei. Takk for hjelpen. Da leter jeg videre :) Mvh T
Gjest Sonja Y Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Kan noen hjelpe? Jeg mangler øyboere, loddrett, men har: -a-b-v-r-. Jeg mangler også væske, loddrett, men har: -j-l-m-l-. Blir dette riktig? Mvh T. Hei T, Når det gjelder øyboere, er v-en din feil. Øvrige er riktige. Mvh Sonja
Gjest punky Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Skal 1. bokst. i musiker være en konsonant langt, men ikke lengst,fremme i alfabetet. Har akkurat funnet ett navn, men om han er musiker vet jeg ikke. Skuespiller skal han visst være, men aner ikke om jeg er på rett spor
Gjest Egon Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hei Punky Første bokstav i min løsning er en konsonant. Musikeren står i Schwachs kryssordleksikon. Han står også omtalt i Wikipedia. Hilsen Egon
Gjest punky Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Fant selv navnet i 2-binds verket du nevnte, går for det etter å lete på Wikipedia etter musiker. Takk for hjelp
Gjest punky Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hei,hvor bør man søke ang. kobbergrubber, Har funnet ett navn, men da ryker begge vannrette alternativer ?
Gjest om Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 punky Kobbergruver: Jeg fant en løsning i snl som passer godt inn i mine øvrige løsningsforslag. om
Gjest om Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Skal 1. bokst. i musiker være en konsonant langt, men ikke lengst,fremme i alfabetet. Har akkurat funnet ett navn, men om han er musiker vet jeg ikke. Skuespiller skal han visst være, men aner ikke om jeg er på rett spor punky & co Løsningen kan bli et navn. Men en annen brukbar løsning er en tittel eller betegnelse på en som spiller i et orkester eller band. om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå