Gjest Grynet2 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Midt i heilt nede på sida: Huskeliste. Eg har _allade. Har eg heilt feil? Mvh Grynet
Gjest Per Roger Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Jeg har fått det samme som deg, men har mistanke om at det er en av de vanlige trykkfeil .Tror det skal være huskestue istedetfor huskeliste. Da stemmer det med ballade. Per Roger
Gjest Grynet2 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Takk for den. Det var noke sånt eg håpte at det var. Sveiv meg, men det skal jo liksom ikkje vera feil, da.... Har du svar på hopen rett under bildet på bryneren? Eg har _økla??? Eg har ikkje så mange oppslagsverk å rutte med. :) Grynet
Gjest TerjeH Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Har ikke sett på denne ennå, men kan RØKLA passe? Terje
Gjest Elin Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Midt i heilt nede på sida: Huskeliste. Eg har _allade. Har eg heilt feil? Mvh Grynet Er det en feil til på radio-kryss 41 ? Ukjent er jo nn eller ny, men hos meg blir det nr pga det kryssende ordet ..
Gjest TerjeH Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det blir ikke NR, men NN. Sjekk verbet GINE. Terje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå