Gå til innhold

Ukens nøtt 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå mangler jeg bare ett ord i nøtta, nemlig 8 lr. Grunnenhet. Har lett og søkt på alt jeg kan komme på, uten resultat. De to bokstavene jeg har, er begge konsonanter. Trodde jeg hadde det hjørnet riktig, men kanskje er det noe feil likevel. Mon det er noen som vil gi meg et tips om hvor eller hvordan jeg skal finne det ?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis enheten min er riktig, får jeg trøbbel med ungdyret, har på følelsen at dyret mitt er feil, siden det slutter på en T

Skrevet

Nå mangler jeg bare ett ord i nøtta, nemlig 8 lr. Grunnenhet. Har lett og søkt på alt jeg kan komme på, uten resultat. De to bokstavene jeg har, er begge konsonanter. Trodde jeg hadde det hjørnet riktig, men kanskje er det noe feil likevel. Mon det er noen som vil gi meg et tips om hvor eller hvordan jeg skal finne det ?

Ungdyret slutter på en vokal. Du finner det her i NKL.

Grunnenheten finner du i det fjerne Østen og SNL.

Terje

Innlegg redigert. (10-06-08 00:16)

Skrevet

Regnet med at rus kunne være feil, passet dårlig med 13 v.r., greit å få det bekreftet

Annonse

Skrevet

Det var i NKL jeg fant den dumme "T" i NKL, som passet dårlig med ungdyr og vokal som siste. Gir meg for i kveld, ny dag og muligheter i morgen

Skrevet

Hadde faktisk satt T på feil plass, den skulle en rute leger ned. Snakk om å skaffe seg selv unødvendige problemer. Så feilen først nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...