Gjest irene Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hallo, jeg sliter med et annet ord for "etikett", hat førlgende bokstaver I - E - B - I - , MEN VET IKKE OM DE ER RIKTIG. KAN NOEN FORTELLE MEG OM DET STEMMER? MED TAKK Irene
Gjest Sigurd Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hei irene! Første I og E er feil. Lykke til! Mvh Sigurd
Gjest Tromsø2018 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg mangler også Etikett. Har E som førstebokstav, B som femte og I som sjuende... I tillegg mangler jeg en bokstav i Billedkryss: Siste bokstav i kwatalende folk/ Ble grunnlagt i 1873.. Noen som vet?
Gjest Irene Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hallo tromsø2018, Jeg sliter akkurat med det samme men fant ut iallefall at første bokstav til etikett måtte være en M, men har fremdeles ikke funnet ut hva ordet kan bli. Det samme gjelder for kvalende folk med forste bokstaver KR-
Gjest Irene Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Til tromsø2018, Beklager men det var feil hva jeg skrev, Fordin første bokstav til etikett er en E og ikke en M. Da fikk jeg følgende bokstaver, E- L-B -I- men har fremdeles ikke funnet ordet kansje navne til en bil? Irene
Gjest Elisabeth Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 det er latisk ord for etikett sammensatte stikkord - latinsk ord for både forhenværende + bok Håper dette hjelper ? Lykke til !
Gjest Irene Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hallo Tromsø 2018, takk fort hjelpen og vi tenkte for vanskelig på ordet etikett!! Og vil melde fra om kwatalende folk, de lever i Liberia og på Elfenbenskysten og ordet er KRU og da må vel det andre være NSU men vet ikke hva det står for, vet du det? med hilsen Irene
Gjest Tromsø2018 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Tusen takk skal dere ha! Da gjenstår bare innsendinga! Lykke til dere også! NSU kan være Norges Student Union...., men det kan sikkert være mye annet også. Innlegg redigert. (10-05-08 23:43)
Gjest frode Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hallo, jeg sliter med et annet ord for "etikett", hat førlgende bokstaver I - E - B - I - , MEN VET IKKE OM DE ER RIKTIG. KAN NOEN FORTELLE MEG OM DET STEMMER? MED TAKK Irene NSU var en gang et bilmerke
Gjest JAA Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Syns å huske fra tidlgere år at NM er fredet når det gjeldet å få svar på problemer. Tar jeg feil ?
Gjest Per Roger Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Nei da. Du har helt rett. Jeg trodde også det var slik at det var fredet så hvorfor plutselig er det åpent nå vet ikke jeg. Per Roger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå