Gjest else Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Hallo, Har problem med "innretning" 7-bokstaver. Kan noen si meg hva den 5.bokstav skal være? Mvh Else
Gjest Kari S Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hei Else,jeg har en S,du finner ordet på Google.Hilsen Kari S.
Gjest else Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hallo, Har problem med "innretning" 7-bokstaver. Kan noen si meg hva den 5.bokstav skal være? Mvh Else Takker så mye. På Google hadde jeg ikke forsøkt. else
Gjest Tanja Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Hallo, Har problem med "innretning" 7-bokstaver. Kan noen si meg hva den 5.bokstav skal være? Mvh Else Hei,alle kryssordløsere! Leste i dagens IT at store norske leksikon kommer gratis på nettet fra januar 2009. Ha en fin dag! mvh Tanja Innlegg redigert. (09-17-08 17:28)
Gjest Kari S Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hei Else,jeg har en S,du finner ordet på Google.Hilsen Kari S. Elv ,loddrett ca. midt på. Har:ALUM?,hva er galt? Burde vært i posten i dag,det er det eneste jeg mangler,kan noen hjelpe? Hilsen Kari S.
Gjest Egon Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hei Kari Denne elva er omtalt tidligere. Det er trolig feil nøkkelord. Nøkkelordet skal være ELEV. Hilsen Egon
Gjest Kari S. Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hei Egon,tusen takk,skjønner ikke at jeg har oversett det,trodde jeg hadde vært igjennom alle muligheter,vel jeg iler til postkassa, lørdagen er reddet og Dagbladet venter! God helg. Hilsen Kari S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå