Gjest Torhild Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Kan noen være så elskverdig å gi meg de svarte rutene på de fire første linjene i "selvbygger". Da er du en engel, --- Torhild
Gjest Tone Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 I første linje er den midteste svart (rute nr 6). I andre linje er rute nr 5 og 7 svart. I tredje linje er nr 2 og 9 svart. I fjerde linje er 4 og 8 svart. Håper det hjelper.. Tone
Gjest Torhild Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 tusen takk Tone, men jeg tror fjerde linje er litt feil. men,men ,vi får prøve -- tusen takk iallefall -- hilsen Torhild
Gjest Tone Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 - skrev (På 7.8.2003 den 12.06): Kan noen være så elskverdig å gi meg de svarte rutene på de fire første linjene i "selvbygger". Da er du en engel, --- Torhild Neida, i fjerde linje er nr 4 og 8 svart - men jeg ser nå at jeg har gitt deg feil på tredje linje, der er det nr 3 og 9 som er svart. Beklager... varmen, vet du. Håper du får det til nå da. Hilsen Tone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå