Gjest Sølvi Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jeg vet jeg er litt tidlig ute,men etter to dagers grubling uten å komme videre,ber jeg om bekreftelse på en eneste bokstav : er fjerde bokstav i øyrekke L ?
Gjest Gunnhild Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Etter lang tids pause har jeg abonnert på Hjemmet igjen og ber om hjelp til å komme videre.Det gjelder spesialist. Kan den første bokstaven være den samme som den første i karakter eller som den femte i trekk ? Er veldig takknemlig for svar.
Gjest Aksel Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jeg vet jeg er litt tidlig ute,men etter to dagers grubling uten å komme videre,ber jeg om bekreftelse på en eneste bokstav : er fjerde bokstav i øyrekke L ? Hei Sølvi! Nei, ikke i min endelige løsning. Gunnhild: I rekkefølge: Nei, ja. Velkommen i forumet! God helg! Vh Aksel
Gjest Sigurd Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Hei Aksel! Jeg er ikke enig i ditt svar til Gunnhild :-) Mvh Sigurd
Gjest Gunnhild Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Aksel og Sigurd er litt uenige.La meg spørre litt annerledes da.Det gjelder fremdeles spesialist.Er den syvende bokstaven samme som den siste i måler? (Det er muligens to løsninger,men da skulle vel de to herrer være enige når det gjelder dette siste forslaget ?) Hilsen Gunnhild
Gjest Kari Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Hei! Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner løsningen på blotting nederst i høyre hjørne? Kari
Gjest Aksel Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Jeg vet jeg er litt tidlig ute,men etter to dagers grubling uten å komme videre,ber jeg om bekreftelse på en eneste bokstav : er fjerde bokstav i øyrekke L ? Hei Kari! Jeg fant løsningen i TANUMS, der den er forklart med "blotting, avsløring". Vh Aksel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå