Gå til innhold

Mesterkryss 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg er litt tidlig ute,men etter to dagers grubling uten å komme videre,ber jeg om bekreftelse på en eneste bokstav : er fjerde bokstav i øyrekke L ?

Fortsetter under...

Skrevet

Etter lang tids pause har jeg abonnert på Hjemmet igjen og ber om hjelp til å komme videre.Det gjelder spesialist. Kan den første bokstaven være den samme som den første i karakter eller som den femte i trekk ? Er veldig takknemlig for svar.

Skrevet

Jeg vet jeg er litt tidlig ute,men etter to dagers grubling uten å komme videre,ber jeg om bekreftelse på en eneste bokstav : er fjerde bokstav i øyrekke L ?

Hei Sølvi!

Nei, ikke i min endelige løsning.

Gunnhild:

I rekkefølge: Nei, ja. Velkommen i forumet!

God helg!

Vh

Aksel

Skrevet

Hei Aksel!

Jeg er ikke enig i ditt svar til Gunnhild :-)

Mvh Sigurd

Skrevet

Aksel og Sigurd er litt uenige.La meg spørre litt annerledes da.Det gjelder fremdeles spesialist.Er den syvende bokstaven samme som den siste i måler?

(Det er muligens to løsninger,men da skulle vel de to herrer være enige når det gjelder dette siste forslaget ?)

Hilsen Gunnhild

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet

Hei!

Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner løsningen på blotting nederst i høyre hjørne?

Kari

Skrevet

Hei Kari!

Jeg fant løsningen i TANUMS, der den er forklart med "blotting, avsløring".

Vh

Aksel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...