Gjest titti Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Er det noen flere enn meg som får en noe "merkelig" fugl nederst i høyre hjørne? Regner vel med at dette må være trykkfeil nr. 3 i dette nr.? Mvh. titti:)
Gjest Yvonne Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 I Tanum er fuglen e, flertall eer. Så tror dette er riktig.....
Gjest punky Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Er det noen flere enn meg som får en noe "merkelig" fugl nederst i høyre hjørne? Regner vel med at dette må være trykkfeil nr. 3 i dette nr.? Mvh. titti:) Glad for at jeg kikket på innlegget ditt,sjekket for å se hva jeg hadde skrevet, men manglet midterste bokstav. Trodde oppgaven var ferdig. E erærfuglhunn, fl.tall: legg til er.Tanums rettskrivningsordbok, derfor ikke så merkelig :) Punky
Gjest punky Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Beklager Yvonne, innslaget ditt sto ikke der da jeg svarte på spørsmålet, det dukket opp først etterpå
Gjest titti Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Takk til dere begge to, da er "undringen" over. Hadde det samme jeg. Mvh. titti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå