Gjest mette Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 jeg mangler: Tang og kald.rett under bildet helt til venstre..
Gjest terge Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 jeg mangler: Tang og kald.rett under bildet helt til venstre.. synes dette forumet er veldig greit for å gi tips om hvor en kan finne svaret ! men å legge ut svaret er vel ikke det dette forumet skal brukes til ?
Gjest Skjye Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 jeg mangler: Tang og kald.rett under bildet helt til venstre.. Slik skal det lyde, Terge; hjertelig takk for ditt innlegg. Jeg håper inderlig at dette Forum aldri vil forfalle til lettvint avskrivningsbyrå for de forfalne og udugelige kryssordløsere som knapt gidder hverken åpne - ennsi anskaffe - påkrevet kildemateriale til kryssordløningsbruk, og som frekke og freidige formulerer sine innlegg på slike måter at fasitløsninger som de samme spørrere på senere tidspunkt lettvint kunne innhentet i oppgavenes fasit, istedet åpent legges ut i det offentlige rom i den pågående løsningsperiode. Igjen takk for ditt innlegg; ethvert innlegg av denne kategori varmer mitt kryssordhjerte umåtelig. Mvh Skjye.
Gjest Alf Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Hei Skjye, Er enig i at hele løsningsord i vanskelige kryssord ikke skal legges ut i sin helhet. Synes heller ikke at interne e-post meldinger skal legges ut i forumet. Alf
Gjest Karl W.Strand Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 jeg mangler: Tang og kald.rett under bildet helt til venstre.. Takk til Terge og Skjye, endelig noen som er enig med meg. I verste fall, ligg iallefall unna "Nøtta" og "Mester`n"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå