Gjest Frode Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Får fiskere = åborteitere - men det høres helt teit ut. Alle tversgående ord synes å passe ??
Gjest Yvonne Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg har brukt åbormeitere, men har glemt å sjekke "det samme som MDPE". Har jo da fått pem, men det er kanskje feil.....
Gjest Yvonne Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Gikk inn og googlet mdpe, den ene linken skriver mdpe/pemd. Jeg lar det stå pem da i alle fall. Det er jo ikke plass til noen d der i alle fall. Yvonne
Gjest Frode Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Får fiskere = åborteitere - men det høres helt teit ut. Alle tversgående ord synes å passe ?? Takk for bryet til Yvonne. Jeg syntes også at "meitere" ga noe forstand, men fant ikke "pem" - det må være rett - jeg lar det også stå.
Gjest Odd Egil Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Gikk inn og googlet mdpe, den ene linken skriver mdpe/pemd. Jeg lar det stå pem da i alle fall. Det er jo ikke plass til noen d der i alle fall. Yvonne Her er et utdrag fra artikkelen om POLYETYLEN i Store norske leksikon : 3) Middelsdensitets-polyetylen (MD-polyetylen, MDPE eller PEM), middels hard type. Det er heldigvis svært sjelden man må ta google i bruk for å løse kryssordene :-) Innlegg redigert. (08-17-08 20:25)
Gjest Yvonne Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Jeg abonnerer kun på NKL jeg, så jeg må ty til Google ganske ofte faktisk. Og jeg finner mye der også :=) Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå