Gjest titti Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Sitter her og plundrer med 32 nøtta!! Er det noen som kan si om jeg er helt på gale veier? På 15 vannrett har jeg disse bokstavene: _ø_e_m___. På 9 loddrett har jeg l som 2. bokstav og e eller t som 4. Er det noen sjangs for å komme videre med dette?
Gjest Edy Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 hei titti Du har feil på 6.bokstav på 15.v...og på 8.bokstav skal du bruke alfabetets 1.bokstav. På 9 er L`n din rett og en av dine to bokstaver er rett på 4. men det er noen dager til den 18. og litt slit må du ha -særlig hvis du finner alfabetets 1. bokstav. mvh.Edy
Gjest titti Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Tusen takk så langt. Kom noe videre, men syntes det var mye plunder på den venstre siden. Starter feks. 7 loddrettt med g eller s? Og på 27 vannrett har jeg: e_s__. Er det feil? Mvh. Titti:)
Gjest Edy Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hei igjen titti Alle dine bokstaver er på rett plass....så godt mot... mvh.Edy
Gjest titti Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Tusen takk Edy! Gir mere mot når man vet at bokstavene er riktig. Nå tror jeg faktisk at jeg er i mål:) Mvh.titti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå