Gjest mette Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Jeg har stoppet opp på:Strør sand på.Har-ILTRER.Filtrer??Eller hva i huleste,heiteste blir det for noe rart??
Gjest Ingunn Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg har stoppet opp på:Strør sand på.Har-ILTRER.Filtrer??Eller hva i huleste,heiteste blir det for noe rart?? Jeg lurer også på dette med å strø sand. Ser at jeg skal finne det på NKL - Da mener du Norsk Kryssordleksikon? Hvordan går man frem for å finne det.... Trenger litt mer veiledning jeg.... :-) Håper dere kan hjelpe. Ingunn
Gjest Yvonne Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg har stoppet opp på:Strør sand på.Har-ILTRER.Filtrer??Eller hva i huleste,heiteste blir det for noe rart?? Man kan jo f.eks skrive inn akkurat det stikkordet som oppgis. Man kan søke på flere ord enn bare ett om gangen. Mulig man må skrive det i infinitivsform( heter det det tro?). Jeg fant det i alle fall i NKL. Lykke til!
Gjest arne Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg har stoppet opp på:Strør sand på.Har-ILTRER.Filtrer??Eller hva i huleste,heiteste blir det for noe rart?? Løser ikke denne, men en liten kommentar allikevel Bokstavsøk i NKL (Norsk KryssordLeksikon) : Skriv ?tiltrer i feltete "Angi søkeord" huk vekk den grønne i V-en i menyen til venstre "søk i spørreord" Søk Du får opp to ord Det å "strø sand over " kan bety å godta ting uten å vurdere det nærmere mvh arne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå