Gjest TerjeH Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Finner ingen LYD på 7 loddrett i kombinasjon med 21 vannrett; UGRESS. På ugress har jeg noe som finnes i alle oppslagsverk, men ville gjerne ha en P som 3. siste bokstav i stedet for L. Noen som kan hinte noe? Terje
Gjest arne Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Hold på L i ugresset Lyden står i Tanum arne
Gjest TerjeH Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 - skrev (På 10.8.2008 den 18.44): Finner ingen LYD på 7 loddrett i kombinasjon med 21 vannrett; UGRESS. På ugress har jeg noe som finnes i alle oppslagsverk, men ville gjerne ha en P som 3. siste bokstav i stedet for L. Noen som kan hinte noe? Terje Takk skal du ha. Da er det bare å sette i gang med blaingen, Terje
Gjest dennis Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Denne låten tok det flere dager å få øre på. Er egentlig ikke en uvanlig lyd når en først hører den, men merkelig nok bekreftes den ingen andre steder enn i Tanum. dennis
Gjest TerjeH Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Fant den etter litt leting, og oppdaget at den hadde jeg hørt flere ganger i sommer. Terje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå