Gjest Sølvi Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 I nederste høyre hjørnet,skal det virkelig være fugler i flertall ? For meg passer det med fugl i entall.
Gjest anita_m Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Her passer det iallefall fint inn med fugler i flertall (selv om jeg fint kunne klart å få inn entallsformen også..) anita
Gjest Sølvi Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Takker Anita. Da har jeg noe å jobbe med og er (heldigvis) ikke ferdig med oppgaven.
Gjest punky Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Srever med det samme og tror at forfatteren er feil, men finner ingen annen. I tillegg strever jeg med overtreffe. 4.bokst. mener jeg er rett,og som 2, har jeg brukt 8 varianter. Lurer på om B er rett som nest siste
Gjest arne Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 I nederste høyre hjørnet,skal det virkelig være fugler i flertall ? For meg passer det med fugl i entall. Overtreffe: hvis du slår opp i norsk synonymordbok får du et greit svar arne
Gjest Egon Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Srever med det samme og tror at forfatteren er feil, men finner ingen annen. I tillegg strever jeg med overtreffe. 4.bokst. mener jeg er rett,og som 2, har jeg brukt 8 varianter. Lurer på om B er rett som nest siste Hei Forfatteren finner du i SNL. Løsningen på overtreffe finner du i Ordnett. Har ikke b som nest siste. Hilsen Egon
Gjest punky Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hei Egon, det var i SNO jeg fant forfatteren min, men ved å gå tilbake igjen, fant jeg en til. Den må jeg ha oversett første gang, gleder meg til å begynne med fuglene igjen. Hadde neppe gått tilbake til SNL igjen uten svar fra deg. Jeg burde ha hatt straff for ikke å sjekke synonymordboka mi. Takk til dere begge for hjelp Mvh. Punky
Gjest teie Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Nå har jeg ett ord igjen som jeg ikke er i stand til å finne, selv om jeg tror (trodde) at mine bokstaver (4 kons.) var riktige. Det gjelder diktsamling, vannrett nedenfor midten. Skal jeg fram til et synonym eller et egennavn ? Håper noen vil gi meg et hint. Kjedelig å gi opp når jeg har fått til alt det andre.
Gjest anita_m Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Diktsamling er en tittel på en samling, og om du har 4 konsonanter, er jeg redd for at iallefall 2 av de kryssende ordene dine er gale.... Anita Innlegg redigert. (08-08-08 19:38)
Gjest teie Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Takk og takk anita m. Da løste det seg. God helg. Hilsen teie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå