Gjest Frode Ingebretsen Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Får vannrett "grend" = "Glåmos" - men da bli loddrett mannsnavn "Rimo" og skulle vel vært "Rino". Har jeg eller kryssordet feil - hele resten av oppgaven er løst.
Gjest anita_m Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 R'en din er jo en blindbokstav. Prøv om du ikke kan endre denne... Noe vanlig navn blir det dog ikke. Da er denne siden grei for å få bekreftelse; http://www.ssb.no/navn/ mvh Anita
Gjest Anne Marie Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Første loddrett under bildet-lidelsen.Som 8. boktsav har jeg o, men da får jeg ikke til lidelsen.Kan jeg få hjelp? AnneMarie
Gjest marit Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Får vannrett "grend" = "Glåmos" - men da bli loddrett mannsnavn "Rimo" og skulle vel vært "Rino". Har jeg eller kryssordet feil - hele resten av oppgaven er løst. Vedr. guttenavn så er det en norsk svømmer som heter Timo, dette iflg Wikipedia. Værre er det ikke.
Gjest ces Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Får vannrett "grend" = "Glåmos" - men da bli loddrett mannsnavn "Rimo" og skulle vel vært "Rino". Har jeg eller kryssordet feil - hele resten av oppgaven er løst. Både Timo og Aimo eksisterer som mannsnavn. Derimot virker setningens første ord helt umulig. Pæler, pyler, paler...??? Hjelp!
Gjest Alf Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Hei ces, Et uttrykk jeg vel ikke har brukt, men kjenner til. Skriv det inn her i NKL, så finner du et ord som passer. Alf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå