Gjest randi Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Et "nødrop" fra nord.Finner ikke maratonløperen.(Har lest tidligere innlegg,men dessverre har det ikke hjulpet meg noe nærmere svaret her.) Jeg har _a_e_e_Går det an at det er rett?Håper virkelig at det er en som "forbarmer" seg over meg så jeg kan få den ut av verden. Mvh Randi
Gjest Edy Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hei Randi Jeg skal forbarme meg over deg.....din første E er feil - sett heller inn naboen og så dukker det opp et skimerke. Lykke til..... mvh. Edy ps.Beskyttelsen starter med vind............( svensk)
Gjest punky Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Betyr det at maratonløper og skimerke har samme navn? Brukte skimerket på SNL, men ingen maratonløper dukket opp med det navnet
Gjest punky Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Bruker sjelden eller aldri Google på grunn av tusenvis av alternativer, men denne ganen skrev jeg maratonløper etter navnet, og da fikk jeg positivt svar. Takk for indirekte hjelp
Gjest randi Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hei Randi Jeg skal forbarme meg over deg.....din første E er feil - sett heller inn naboen og så dukker det opp et skimerke. Lykke til..... mvh. Edy ps.Beskyttelsen starter med vind............( svensk) Hei Edy! Ja,nå kunne jeg forgylt deg,selv om jeg hadde en "fantastisk" beskyttelse som jeg var helt sikker på var rett helt til det stoppet opp ved maratonløperen.Men nå kom alt på plass,og det var herlig.Kvelden er berget,og jeg kan "nyte" Mord og mysterier i steden. Godt det fins noen som deg i en sådan stund.(Gjorde det samme som punky også,forresten,for å få bekreftet det jeg antok det ble.) Og da stemte det jo.Hjertelig!! Mvh Randi
Gjest Edy Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Et "nødrop" fra nord.Finner ikke maratonløperen.(Har lest tidligere innlegg,men dessverre har det ikke hjulpet meg noe nærmere svaret her.) Jeg har _a_e_e_Går det an at det er rett?Håper virkelig at det er en som "forbarmer" seg over meg så jeg kan få den ut av verden. Mvh Randi Hei Randi og Punky. Flott at dere kom velberget i havn.Hadde bare jeg også klart det,men jeg står bom fast på nøtta og 9l.(en slik lever av kokosnøtter). Kanskje dere har klart den? Jeg har _a_m_e_e.....lurer på om noen kan si om det er riktig, mvh.Edy
Gjest randi Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hei igjen Edy! Ja,nøtta er i boks.De to siste bokstavene dine er feil,i følge mitt svar.Bytt ut e`ene dine med t og v,så klarer du det.Lykke til. mvh Randi
Gjest Edy Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Et "nødrop" fra nord.Finner ikke maratonløperen.(Har lest tidligere innlegg,men dessverre har det ikke hjulpet meg noe nærmere svaret her.) Jeg har _a_e_e_Går det an at det er rett?Håper virkelig at det er en som "forbarmer" seg over meg så jeg kan få den ut av verden. Mvh Randi Hei Randi. Har du litt igjen av gullmalingen du skulle bruke på meg....slik at du kan bli litt forgyllet du også. Nå fant jeg det tyvaktige dyret og fikk meg en god latter,på tross av tåka som henger tung over tøtta og regnet som truer.Men imorgen skinner sola skal du se...... mvh.Edy
Gjest randi Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Godt at du kom i mål,du også.Nå går vi gyldne inn i natten.Så kjekt!! Ja,i morgen blir det bedre vær her nord også.Det blir godt.Sov godt. Mvh Randi
Gjest punky Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Sliter med kongepokalvinneren,skal 2. bokst, være R?
Gjest randi Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Ja,det er rett.jeg fant svaret på snl.Måtte lete litt,men fant svaret der. mvh Randi
Gjest punky Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Opplevde noe pussig da jeg søkte på SNL med R som 2. sikre bokstav. Etter å ha pløyd igjennom de 1000 ordene,gjorde det for sikkerhets skyld 2 ganger da jeg ble klar over at alle ordene begynte på A, nå skal jeg gå tilbake og sette inn alternative førstebokstaver. Må ha brukt feil søkemetode siden bare A-ord dukket opp.
Gjest Egon Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Punky Det fins lister over kongepokalvinnere på Wikipedia, jeg fant min der. Har levert forlengst, brukte den italienske maratonløperen. Hilsen Egon
Gjest punky Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Takk for tips, har funnet en norsk en, men skulle gjerne ha flere alternativ. Får prøve rådet ditt.
Gjest om Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Maratonløper. Her er det flere muligheter - både norske, italienske, og flere fins. Vi rekner med at HJEMMET sitter med en liste over maratonløsninger, og kan premiere dem som blir trukket ut - selv om de tre vinnerne har ulike løsninger. Selv brukte jeg , som Egon og andre, en italiensk maratonløper. Nå har flere av oss en ganske bra oversikt over maratonløpere. Håper det derfor blir lettere neste gang. Fortsatt varm sommer!! om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå