Gjest Tiny Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Står helt fast i øverste venstre hjørne. Kan noen gi et tips. Beskyttelse: Noe som brukes om sommeren? Maratonløperen: - A - O - E -. Er disse bokstavene riktige? hilsen Tiny
Gjest Per Roger Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Hei. Beskyttelsen brukes året rundt og er mer vanlig en du tror. Din o i maratonløper er feil. Per Roger
Gjest Tiny Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Da har jeg problemer med maratonløperen. Hvor kan jeg lete? Går ut fra at det ikke er noen lokal løper, men kanskje en som har vunnet i OL eller lign. Har nå følgende bokstaver: - A - E - E -.
Gjest Odd Inge Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Jeg lurer også på "Beskyttelse". Har: - I - D - K/L - E - . Kan det være en form for beskyttelse i overført betydning?
Gjest Tiny Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 På beskyttelse har jeg flere alternativer samstemt med dine bokstaver, bortsett fra at 4. bokstav i boligområde også kan bli B. Så det meste avhenger av denne maratonløperen.
Gjest Odd Inge Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Kan du si noe om hvor du har funnet disse alternativene? Selv finner jeg ikke noe i NKL/SNL eller i Ordnett. Kanskje jeg søker på feil måte?
Gjest Tiny Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 På beskyttelse har jeg flere alternativer samstemt med dine bokstaver, bortsett fra at 4. bokstav i boligområde også kan bli B. Så det meste avhenger av denne maratonløperen. 2 kryssordbøker av Daniel Danielsen: Kryssordeksperten og Kryssordboken.
Gjest Odd Inge Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Takk! Maratonløperen fant jeg på Wikipedia.
Gjest elfrid Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Står helt fast i øverste venstre hjørne. Kan noen gi et tips. Beskyttelse: Noe som brukes om sommeren? Maratonløperen: - A - O - E -. Er disse bokstavene riktige? hilsen Tiny Jeg klarer allikevel ikke å finne denne maratonløperen. Kan noen være så snill å gi meg første bokstav, si om det er en mann eller kvinne, nasjonalitet eller et lite hint til? Innlegg redigert. (07-17-08 22:18)
Gjest Sigurd Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Hei elfrid! Han er italiensk. Lykke til! Mvh Sigurd
Gjest elfrid Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Tusen takk! Nå er jeg visst i mål, dog under tvil. Denne var ganske vrien for meg, er fortsatt i tvil om "beskyttelse", men det får stå til.
Gjest Alf Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Hei elfrid! Han er italiensk. Lykke til! Mvh Sigurd Hei, Kan være norsk også, passer hos meg. Alf
Gjest Odd Inge Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Min maratonløper er mexikansk, så her er det flere løsninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå