Gjest teie Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Hei Nå har jeg bare ett ord igjen, og det er 12 vr. "finnes i en rekke planter".Er det noen som kan gi meg et tips om hvor eller hvordan jeg finner det ? De 3 bokstavene jeg har er konsonanter. Stemmer det ? Hilsen teie
Gjest om Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 teie Jeg fant løsningen på ordnett. Skriv inn bokstavene dine, så har du løsningen. Skulle du ikke ha ordnett, finner du løsningen i medisinsk ordbok - hvis du har den. om
Gjest teie Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Hei Nå har jeg bare ett ord igjen, og det er 12 vr. "finnes i en rekke planter".Er det noen som kan gi meg et tips om hvor eller hvordan jeg finner det ? De 3 bokstavene jeg har er konsonanter. Stemmer det ? Hilsen teie Til om Takk for svar. Nå skal jeg bli en flittigere bruker av medisinsk leksikon! hilsen teie
Gjest punky Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Det gjelder fargestoffet, enten er bokstavene jeg har feil, finner ingenting i SNL ell. ordnett. Har ikke pløyd igjennom med.ordb., bør jeg det?
Gjest Titti Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Det behøver du ikke. Sett inn de bokstavene du har i ordnett og svaret kommer. Jeg lurer derimot på hvordan man finner konsernet på 4 loddrett i nr. 29. Har du noen tips der?
Gjest punky Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Da blir det som jeg trodde, den sikre 4. var ikke sikker, for den brukte jeg både i ordnett og SNL, uten resultat. selv med 3 alternativ som 2.bokstav. Når det gjelder spørsmålet ditt, har jeg svaret, men hvordan tipse deg. Fant det i SNL ved å sette inn sikre bokst.,husker ikke hvor mange ord som dukket opp, men løsningen har jo bare 5 bokst. så det tok ikke så lang tid
Gjest Titti Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Tusen takk for hjelpen, håper du fant ordet ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå