Gå til innhold

Ukens nøtt 28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå har jeg bare ett ord igjen, og det er 12 vr. "finnes i en rekke planter".Er det noen som kan gi meg et tips om hvor eller hvordan jeg finner det ? De 3 bokstavene jeg har er konsonanter. Stemmer det ?

Hilsen teie

Fortsetter under...

Skrevet

teie

Jeg fant løsningen på ordnett. Skriv inn bokstavene dine, så har du løsningen. Skulle du ikke ha ordnett, finner du løsningen i medisinsk ordbok - hvis du har den.

om

Skrevet

Hei

Nå har jeg bare ett ord igjen, og det er 12 vr. "finnes i en rekke planter".Er det noen som kan gi meg et tips om hvor eller hvordan jeg finner det ? De 3 bokstavene jeg har er konsonanter. Stemmer det ?

Hilsen teie

Til om

Takk for svar. Nå skal jeg bli en flittigere bruker av medisinsk leksikon!

hilsen teie

Gjest punky
Skrevet

Det gjelder fargestoffet, enten er bokstavene jeg har feil, finner ingenting i SNL ell. ordnett. Har ikke pløyd igjennom med.ordb., bør jeg det?

Gjest Titti
Skrevet

Det behøver du ikke. Sett inn de bokstavene du har i ordnett og svaret kommer. Jeg lurer derimot på hvordan man finner konsernet på 4 loddrett i nr. 29. Har du noen tips der?

Gjest punky
Skrevet

Da blir det som jeg trodde, den sikre 4. var ikke sikker, for den brukte jeg både i ordnett og SNL, uten resultat. selv med 3 alternativ som 2.bokstav. Når det gjelder spørsmålet ditt, har jeg svaret, men hvordan tipse deg. Fant det i SNL ved å sette inn sikre bokst.,husker ikke hvor mange ord som dukket opp, men løsningen har jo bare 5 bokst. så det tok ikke så lang tid

Annonse

Gjest Titti
Skrevet

Tusen takk for hjelpen, håper du fant ordet ditt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...