Gjest randi Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg kommer ikke noen vei oppe til venstre.På smerter,3l,har jeg en m som tredje bokstav.Stemmer det,eller?Det er bare det at jeg ikke får 1v på plass.På muskel, 4l,får jeg bare opp et treff som passer,men det gjør det ikke noe lettere å få 1v på plass sammen med 3l. På 8l har jeg et afrikansk land,men det har vært vanskelig å finne en maskin på den bokstaven jeg der får.Skjønner ikke at det skulle være så vrient denne gangen.Må jo være noe jeg har feil.Skiulle ønske noen ville komme med litt hjelp. Mvh Randi
Gjest Egon Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hei M som 3. bokstav i smerter er riktig. Ordet står i NKL og Medisinsk ordbok, men ikke under stikkordet smerter. Det er smerter de fleste av oss sikkert har hatt. Maskin finner du i NRO. Hold på det afrikanske landet. Egon
Gjest randi Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Tusen takk for hjelpa,Egon.Da fikk jeg det på plass.Hjertelig!! Mvh Randi
Gjest punky Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Vet dette høres dumt ut, men det er det eneste ordet jeg får når jeg setter inn bokst. mine, det gjelder maskin. Jeg får frem et etternavn og hadde ordet stått i " " kunne jeg forstått svaret. Regner med at svaret mitt er feil
Gjest TerjeH Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg kommer ikke noen vei oppe til venstre.På smerter,3l,har jeg en m som tredje bokstav.Stemmer det,eller?Det er bare det at jeg ikke får 1v på plass.På muskel, 4l,får jeg bare opp et treff som passer,men det gjør det ikke noe lettere å få 1v på plass sammen med 3l. På 8l har jeg et afrikansk land,men det har vært vanskelig å finne en maskin på den bokstaven jeg der får.Skjønner ikke at det skulle være så vrient denne gangen.Må jo være noe jeg har feil.Skiulle ønske noen ville komme med litt hjelp. Mvh Randi Som Egon skriver; Maskin finner du i NRO. Hvilke bokstaver har du? Terje
Gjest Egon Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Vet dette høres dumt ut, men det er det eneste ordet jeg får når jeg setter inn bokst. mine, det gjelder maskin. Jeg får frem et etternavn og hadde ordet stått i " " kunne jeg forstått svaret. Regner med at svaret mitt er feil Hei Pønky Nei dette bør du finne ut av. Har gitt tips om det afrikanske landet. Søk i fritekst i ordnett på maskin, vips så har du svaret. Egon
Gjest randi Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Vet dette høres dumt ut, men det er det eneste ordet jeg får når jeg setter inn bokst. mine, det gjelder maskin. Jeg får frem et etternavn og hadde ordet stått i " " kunne jeg forstått svaret. Regner med at svaret mitt er feil Punky, Dersom du har et par bokstaver rett,vil du finne maskinen på ordnett, NRO.Jeg fikk gode råd av Egon over,og kom i mål.Prøv på nytt. Mvh Randi
Gjest Tiny Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Som Egon skriver; Maskin finner du i NRO. Hvilke bokstaver har du? Terje Det var da svært til problemer denne nøtten avstedkom. Er ikke i mål, og fatter ikke hva det skal være på smerter (lidelse/onde/sykdom?). Ennå mer mystisk blir det når det opplyses at dette er smerter sannsybnligvis de fleste av oss har hatt. Har : - - M - R - - - Kan noen bekrefte at R i 5. bokstav er rett? Videre herr Lloyd George: Har lest i leksikon og Google, men finner ikke ut av det. Er første bokstav I?
Gjest om Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Tiny Smerter finner du her på NKL. R er feil, men M er riktig bokstav. Maskin, 13 V , finner du på ordnett. Rekner med at du har de to andre bokstavene på 13 V. Skriv disse inn, og maskinen er der, eller du skriver inn "maskin". Så prøv på nytt, som randi sier. Jeg vet ikke om "alle" i dag har følt denne smerten. Jeg tror det er ganske få. Men tidligere var det smerter som mange (de fleste ) fikk erfare. Og det kunne være smertelig ! vondt. Lloyd George: 1. bokstav er ikke I. om
Gjest Tanja Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Som Egon skriver; Maskin finner du i NRO. Hvilke bokstaver har du? Terje Hei,Tiny! Du finner lloyd George i nro mvh Tanja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå