Gå til innhold

pusle 1 -25

Anbefalte innlegg

Gjest punky
Skrevet

Denne gangen får jeg rett og slett ingen åpning på oppgaven, har haugevis med papirer hvor jeg har forsøkt fra flere utgangssteder.Trodde jeg var i havn, men den gang ei. Er det noen som er villig til å gi bort en bokstav, spiller ingen rolle hvor bare jeg skjønner hvor den skal stå etter beskrivelsen i diagrammet.Positivt svar ville gjøre meg kjempeglad, for nå er det like før jeg legger bort "boken". Så mange ark har det blitt:)

Fortsetter under...

Gjest Yvonne
Skrevet

Her kommer et hint:

Første ordet loddrett: Stikkord "fart"

Hilsen Yvonne

Gjest punky
Skrevet

Takker for hjelp,hysterisk er jeg ikke, men nå trøbler det seg ekstra. Mente jeg hadde hastigheten din, men nå er det like før jeg må på hvilehjem eiier plante erter. Samme kan det være, føler meg for ung til det første og planting må foregå på hytta, her har jeg ikke plass. Hytta lekker, så der må jeg "telte". Setter umåtelig pris på respons.:)

Gjest Yvonne
Skrevet

vi har nok mye likt her:=) Vet ikke helt om jeg forstår om du er ferdig med oppgaven eller om du mangler litt i midten ( er litt sent på kvelden nå ja), men ellers kan jeg jo nevne et par stikkord som: en som har masse papirer på jobben, do re mi, og loddrett ca på midten har vi en amerikansk stat.

Håper du skjønner noen av hintene mine.....Er ikke så god til å hinte..

Gjest punky
Skrevet

Skjønner du vil ha meg på hjem, har fulgt oppfordringen og er endelig hjemme,takk for hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...