Gjest Yvonne Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg mangler 20 loddrett. "Serveres som mat". Har bokstavene _s_a_g_t Kan noen bekrefte om dette er riktige bokstaver, og ev. hjelpe meg med et lite hint på løsningen? Yvonne Fant løsningen selv, tror jeg i alle fall...... Yvonne Innlegg redigert. (06-25-08 22:56)
Gjest Alf Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hei, Bokstavene er riktige. Kanskje franskmenn liker det best. Alf
Gjest Solveig Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg mangler 20 loddrett. "Serveres som mat". Har bokstavene _s_a_g_t Kan noen bekrefte om dette er riktige bokstaver, og ev. hjelpe meg med et lite hint på løsningen? Yvonne Fant løsningen selv, tror jeg i alle fall...... Yvonne Innlegg redigert. (06-25-08 22:56) Hei Det er ulike måter og bruke leksikonet på. Man kan søke KUN i spørreord eller KUN i svarord. Når man søker KUN i svarord (bare grønt krysset av i den midterste boksen), ?s?a?g?t, får man opp "escargot" og da står det delikatesse "inne i boksen." Går sikkert an og google og se om dette er noe spiselig også......:) Mvh Solveig
Gjest Yvonne Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Der lærte du meg en ny måte å søke på. Jeg visste ikke at man kunne bruke spørsmålstegn i mellom de bokstavene man har. Takk for tipset!!!! Yvonne
Gjest om Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Yvonne En annen mulighet er å bruke Søk i spørreord. Du tar bort den grønne haken, og skriver komma og antall bokstaver i løsningsordet bak kommaet øverst i Angi søkeord. I dette tilfellet 8 bokstaver. Da skriver du altså ,8 i Angi søkeord, og du får opp 8 ruter hvor du skriver inn de bokstavene du har, og lar rutene stå tomme når du mangler bokstaver. Problemet eller fordelen her er at du får opp flere mulige løsningsmuligheter - hvis det er flere. Det er greit å være klar over denne måten å søke på også. om
Gjest punky Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Nå lærte også jeg noe nytt,har ikke visst om den ene lille haken i midten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå