Gå til innhold

mesterkryss 25

Anbefalte innlegg

Gjest randi
Skrevet

Nå håper jeg på litt drahjelp nede i venstre hjørne.Har visse pattedyr.Hvordan leter jeg etter dette?Syns jeg har prøvd "alt",men kommer liksom ikke i mål.Ønsker inderlig å få avsluttet dette hjørnet,selvsagt,derfor håper det er noen som vil hjelpe meg videre.

Mvh Randi

Fortsetter under...

Skrevet

Strever med samme og håper også på litt hjelp

Gjest Aksel
Skrevet

Nå håper jeg på litt drahjelp nede i venstre hjørne.Har visse pattedyr.Hvordan leter jeg etter dette?Syns jeg har prøvd "alt",men kommer liksom ikke i mål.Ønsker inderlig å få avsluttet dette hjørnet,selvsagt,derfor håper det er noen som vil hjelpe meg videre.

Mvh Randi

Hei Randi, og Tiny!

Løsningen på "Har visse pattedyr" forklares og bekreftes i SNL, og Ordnett. Primærkilden er nok SNL. Det er tale om en medfødt egenskap som bl.a. setter pattedyr bedre i stand til å føre arten videre. Etter at denne spesielle "evnen" er benyttet til sitt eneste formål, forsvinner den, og kommer ikke mer tilbake hos dyret.

Lykke til!

Vh

Aksel

Skrevet

Stor takk til Aksel for grei og nyttig informasjon. Endelig kom jeg i mål jeg også. Hilsen Egon

Gjest randi
Skrevet

Hei Randi, og Tiny!

Løsningen på "Har visse pattedyr" forklares og bekreftes i SNL, og Ordnett. Primærkilden er nok SNL. Det er tale om en medfødt egenskap som bl.a. setter pattedyr bedre i stand til å føre arten videre. Etter at denne spesielle "evnen" er benyttet til sitt eneste formål, forsvinner den, og kommer ikke mer tilbake hos dyret.

Lykke til!

Vh

Aksel

Hei Aksel!

Tusen takk for hjelpen.Da mener jeg at jeg fant svaret denne gangen også,takket være deg.Godt at du svarte.

Mvh Randi

Skrevet

Stor takk til Aksel for grei og nyttig informasjon. Endelig kom jeg i mål jeg også. Hilsen Egon

Takk for tips, men har dessverre ikke kommet videre

Annonse

Skrevet

Hei Tiny

Dersom du har riktige kryssende bokstaver kommer du i mål hvis du bruker kryssordhjelper i ordnett. Egon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...