Gjest randi Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Nå håper jeg på litt drahjelp nede i venstre hjørne.Har visse pattedyr.Hvordan leter jeg etter dette?Syns jeg har prøvd "alt",men kommer liksom ikke i mål.Ønsker inderlig å få avsluttet dette hjørnet,selvsagt,derfor håper det er noen som vil hjelpe meg videre. Mvh Randi
Gjest Aksel Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Nå håper jeg på litt drahjelp nede i venstre hjørne.Har visse pattedyr.Hvordan leter jeg etter dette?Syns jeg har prøvd "alt",men kommer liksom ikke i mål.Ønsker inderlig å få avsluttet dette hjørnet,selvsagt,derfor håper det er noen som vil hjelpe meg videre. Mvh Randi Hei Randi, og Tiny! Løsningen på "Har visse pattedyr" forklares og bekreftes i SNL, og Ordnett. Primærkilden er nok SNL. Det er tale om en medfødt egenskap som bl.a. setter pattedyr bedre i stand til å føre arten videre. Etter at denne spesielle "evnen" er benyttet til sitt eneste formål, forsvinner den, og kommer ikke mer tilbake hos dyret. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Egon Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Stor takk til Aksel for grei og nyttig informasjon. Endelig kom jeg i mål jeg også. Hilsen Egon
Gjest randi Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hei Randi, og Tiny! Løsningen på "Har visse pattedyr" forklares og bekreftes i SNL, og Ordnett. Primærkilden er nok SNL. Det er tale om en medfødt egenskap som bl.a. setter pattedyr bedre i stand til å føre arten videre. Etter at denne spesielle "evnen" er benyttet til sitt eneste formål, forsvinner den, og kommer ikke mer tilbake hos dyret. Lykke til! Vh Aksel Hei Aksel! Tusen takk for hjelpen.Da mener jeg at jeg fant svaret denne gangen også,takket være deg.Godt at du svarte. Mvh Randi
Gjest Tiny Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Stor takk til Aksel for grei og nyttig informasjon. Endelig kom jeg i mål jeg også. Hilsen Egon Takk for tips, men har dessverre ikke kommet videre
Gjest Egon Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Hei Tiny Dersom du har riktige kryssende bokstaver kommer du i mål hvis du bruker kryssordhjelper i ordnett. Egon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå