Gjest Per Roger Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Hei. Har noen tips på 25 v minister. Er det navn på en eller synonym. Jeg har ??E???a?N. Videre, har forettningsmannen på 16 l noe med sjø og gjøre. Per Roger.
Gjest Aksel Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Hei Per Roger! E er feil, de to andre bokstavene er riktige, på "Minister". Nei, forretningsmannen har definitivt ikke noe med det våte element å gjøre. Snarere tvert imot! Vh Aksel
Gjest Kari Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Jeg sliter også med ministeren og forretningsmannen. Hvor finner man disse? Og er ministeren et egennavn eller et synonym? Er jeg på villspor hvis jeg har T som første bokstav i forretningsmannen? Mvh Kari
Gjest punky Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Ministeren min er ikke egennavn og T er også rett, plagget er typisk kvinnelig hvis det kan sette dere på rett spor ang. minister og forretningsmann :)
Gjest Kari Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Nei, leter fortsatt. Hvor finner man denne forretningsmannen, og er dette et egennavn? Har bursdag om 6 minutter, og den starter ikke bra med denne oppgaven som en diger irritasjon! ;-) Kari
Gjest om Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Kari. GRATULERER MED DAGEN!! Forretningsmannen er ikke et egennavn. Ministeren er heller ikke et egennavn, som punky sier. Forretningsmannen er en som driver med handel - av en vare som kanskje også du nyter. om
Gjest Kari Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Takk skal du ha - da er oppgaven i boks. Mvh Kari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå