Gjest randi Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Nå trenger jeg et "dytt" for å komme i mål her.Det er utfloden jeg sliter med.Jeg lurer på hvor jeg finner det?Jeg har annenhver bokstav,(e,i,l,e)men klarer ikke å finne ut av det,uansett hvor jeg leter.Så enten har jeg noe feil ,eller så vet jeg ikke.Håper noen kan hjelpe meg. Mvh Randi
Gjest Sigurd Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hei randi! i er feil. Svaret finnes i Med. ordbok, men du kan jo søke i svarord på NKL. Lykke til :-) Mvh Sigurd
Gjest randi Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hei Sigurd og takk til deg.Det ante meg vel at med.leksikon kunne være kilden.Dessverre har jeg mistet dette uten videre.Jeg har gitt beskjed to ganger på mail,så håper de ordner det snart.I mens får jeg prøve å søke i svarord og se om det nytter. Mvh Randi.
Gjest Edy Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hei Randi. Ser du sliter med utfloden - tenk religion og urenhet...... mvh.Edy
Gjest randi Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Tusen takk,Edy.Da fant jeg den bekreftelsen jeg trengte.Så takket være deg og Sigurd kom jeg i mål.Kjempehyggelig! Mvh Randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå