Gjest JAA Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Kan svaret på historiker være en litteraturhistoriker ?
Gjest Egon Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Hei Fant en historiker i SNL som passet. Det står ingenting om at han er litteraturhistoriker. Egon
Gjest Odd Egil Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Hei JAA, I SNL finner du 2 historikere som passer inn, avhengig av hvilken håndverker du velger.
Gjest JAA Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Takker dere begge.Da forkaster jeg min litteraturhistoriker og går for en annen.
Gjest Edy Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Kan svaret på historiker være en litteraturhistoriker ? Hei på dere.....er det noen som kan hjelpe meg med mine to siste ord? Det er denne håndverkeren og så historikeren. Skal de innholde bokstavene L-U-og J.....og hva blir den kryssende bokstaven??? mvh.Edy
Gjest Aksel Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Kan svaret på historiker være en litteraturhistoriker ? Hei Edy! Er ikke aldeles sikker på din intensjon med de nevnte bokstaver, men om du spør om de forekommer i de to separate løsningene på stikkordene, er svaret ja. "Historiker" er søkbar i SNL, "Håndverker" bl.a. i BMO og NRO. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Edy Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Kan svaret på historiker være en litteraturhistoriker ? Takk for god hjelp ..Aksel. Nå er x-ordet i boks.....og en god helg til dere alle. mvh.Edy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå