Gjest marie Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Nå er både fantasi og søkekunnskaper oppbrukt når det gjelder nederste venstre hjørne, så nå ber jeg tynt om et hint eller to. Hvor eller hvordan søker jeg for å finne varemerke, og denne offiseren, er han norsk ? (regner med at det skal bli et egennavn). De navnene jeg finner, passer ikke med kryssende ord. mvh teie
Gjest Aksel Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hei Marie! Begge løsninger er oppslagsord i SNL, og likeså svardord her i NKL. Spørsmålet ditt besvares med ja. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Marie Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Nå er både fantasi og søkekunnskaper oppbrukt når det gjelder nederste venstre hjørne, så nå ber jeg tynt om et hint eller to. Hvor eller hvordan søker jeg for å finne varemerke, og denne offiseren, er han norsk ? (regner med at det skal bli et egennavn). De navnene jeg finner, passer ikke med kryssende ord. mvh teie Hei Aksel. Til slutt ordnet det seg, men noen ganger gjør man ting vanskeligere enn de er. Men det var offiseren som lurte meg ! Takk for hjelpen. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå