Gjest PETO Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Mangler det en skravert rute i øverste høyre hjørne? Rute nr. to ovenfra og nr . tre fra høyre. Stemmer det? Med vennlig hilsen PETO
Gjest TerjeH Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Mangler ingen skaravert rute her. Svaret finner du ved å slå opp på periode her i NKL. Terje
Gjest PETO Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 God morgen!! Jeg mente ruten bak siste bokstav i ARSENAL. Jeg fant også noe annet lureri helt til venstre. Jeg mener at Ødelegge blir RAMPONERE og at Vesen blir SPETAKKEL, men det stemmer ikke der de to ordene krysser hverandre . Det blir to forskjellige bokstaver, N og S. Har jeg gjort noe feil? Med vennlig hilsen PETO
Gjest arne Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Finner heller ingen mangler i de skraverte rutene Forråd kan både besvares i entall og flertall Ødelegge blir ikke ramponere arne
Gjest PETO Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Endelig fant jeg ut av problemene.Jeg så meg blind på et par ting. Tusen takk for hjelpen . Med vennlig hilsen PETO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå