Gjest JAA Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Hva menes med i vogga ? Jeg har prøvd alle alternativer for varemerke for å ha tre sikre bokstaver.Kan dette være nok en trykkfeil i Hjemmet?Hvor skal jeg søke?
Gjest Svein Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 "I vogga" .Ordet er ganske greitt å finne ved søk i Ordnett! Innlegg redigert. (05-13-08 20:07)
Gjest Aksel Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Hva menes med i vogga ? Jeg har prøvd alle alternativer for varemerke for å ha tre sikre bokstaver.Kan dette være nok en trykkfeil i Hjemmet?Hvor skal jeg søke? Hei JAA! Ingen feil i denne oppgaven så langt jeg kan se. "I vogga" har jeg løst med et liketydig uttrykk hentet fra Ordnett. Varemerket behøver du ikke gå lenger etter enn hit til NKL. Lykke til! Vh Aksel
Gjest JAA Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Det var en i som stengte hele tiden.Takker for info.
Gjest punky Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Strever vettet av meg, åstopp egennavn eller substantiv, har gått ut ifra som E som siste, kanskje dumt av meg?
Gjest punky Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Takk for hjelpen,Egon, hadde hengt meg opp i galt redskap
Gjest Tiny Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Står bom fast på "i vogga". Abonnerer ikke på ordnett, er det andre muligheter? Evt. tipe? hilsen Tiny
Gjest punky Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Regner med at du bare mangler blindbokstavene, og da jeg satte inn de faste dukket det opp 3 alternativ. Syntes forslagene virket urimelige, men måtte finlese om dem. Intet resutat, hvis jeg da ikke hadde oversett noe. I ren frustrasjon begynte jeg å lese om vogge og vugge i NRO , bind 4 og der var svaret. Håper du har boka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå