Gjest naj Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hjemmet mangler her også!! Intet mesterkryss, ingen nøtt!! Akk, så kjedelig! naj
Gjest naj Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Sven og Odd Egil fortjener ros!! Gode hjelpere! naj
Gjest mette Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Næmen fanken.det skulle jo ikke behøves med gode hjelpere her,for hjemmet sku jo ha kommet F Ø R helgen.I morgen er det jo til salgs i butikken....
Gjest Per Roger Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Du har så rett. Selv bor jeg på østlandet og det er ikke uvanlig at bladet kommer på Lørdag, Mandag og det har hendt Tirsdag. Kommer det Torsdag er jeg glad og det har hendt 1 eller 2 ganger at det har kommet på Onsdag og da er jeg i himmelen. Jeg vet at andre steder får de det mye tidligere og har vært i kontakt med både postbud og postterminal som sier at de sender det ut med en gang de får det. Har også vært i kontakt med abb. avd. i Hjemmet men lite hjelp å få. Når jeg sa at jeg også har fått det på Lørdag så presterte de å si at da måtte jeg ha et serviceinstilt postbud for de behøvde ikke levere ut på Lørdag. Hjemmet kan jo ikke være redd for å miste abbonementer eller hadde de gjort noe med dette. Per Roger
Gjest bente Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke fått det med posten i dag heller... P.g.a helligdag vil det være noen abonnenter som ikke får bladet før den 5. sier de på svareren hos Hjemmet... Pleier aldri å få bladet før fredag, jeg heller og jeg bor 13 min. fra Oslo sentrum med T-banen... bente
Gjest Solveig Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Du har så rett. Selv bor jeg på østlandet og det er ikke uvanlig at bladet kommer på Lørdag, Mandag og det har hendt Tirsdag. Kommer det Torsdag er jeg glad og det har hendt 1 eller 2 ganger at det har kommet på Onsdag og da er jeg i himmelen. Jeg vet at andre steder får de det mye tidligere og har vært i kontakt med både postbud og postterminal som sier at de sender det ut med en gang de får det. Har også vært i kontakt med abb. avd. i Hjemmet men lite hjelp å få. Når jeg sa at jeg også har fått det på Lørdag så presterte de å si at da måtte jeg ha et serviceinstilt postbud for de behøvde ikke levere ut på Lørdag. Hjemmet kan jo ikke være redd for å miste abbonementer eller hadde de gjort noe med dette. Per Roger Per Roger. Posten Norge deler egentlig ikke ut B-post på lørdager, bare på hverdagene. MEN reklamen! Den SKAL frem uansett dag. Og det i bøtter og spann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå