Gjest Aksel Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hei punky! Du mener vel "Mesterkryss" nr. 18/08, og 5. bokstav? Hos meg er den ikke en J, men... Vh Aksel
Gjest randi Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hei Aksel. Håper ikke svaret ditt kan tydes dithen at dekke ikke inneholder j i det hele tatt-?Da er i så fall hele mitt nedre venstre hjørne på ville veier. Sliter nok oppe til venstre.Det er det vanskelige hjørnet denne gangen,for meg i alle fall. Jeg lurer på om "vokser på stubber" inneholder ø og t?Men det er vel feil,for jeg finner ikke ut av det.Syns jeg har lett over alt,så et tips her ville vært fint,om det går an å spørre om det. Mvh Randi
Gjest randi Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Takk for det,om.Da kan jeg glemme det hjørnet,og godt er det,for problemet er oppe til venstre,om jeg nå får det på plass da.Håper i det lengste på et tips der.(Lurer faktisk på om den som levde mange år i eksil har et historisk berømt navn?) Mvh Randi
Gjest Sigurd Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hei Randi! Jeg har også ø og t i "vokser på stubber". Han i eksil er professor i litteratur. Har du noen tips ang. "dekke"? Lykke til med arbeidet :-) Mvh Sigurd
Gjest punky Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Er glad for å få J bekreftet, så nå slipper jeg å lete etter en annen slekt, sliter fremdeles med dekke, skal det være en M i ordet, sier ikke hvor
Gjest punky Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ved å fjerne nest siste bokstav, tror jeg at jeg fant dekke, men da blir det to M`er i ordet, medfører det riktighet?
Gjest Aksel Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Dekke,, skal 5. være J Hei alle! Bare en ørliten oppklaring: Mitt "men..." i svaret var ment som en halvkvedet vise, som skulle lede tanken hen på at den forespurte bokstav var med i løsningen, om enn ikke som 5. bokstav. Derfor også spørsmålstegnet ved bokstavnummeret. Når løsningen er funnet, vil man skjønne enda bedre hvorfor presisering her ble spurt om. Vh Aksel
Gjest randi Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hei Randi! Jeg har også ø og t i "vokser på stubber". Han i eksil er professor i litteratur. Har du noen tips ang. "dekke"? Lykke til med arbeidet :-) Mvh Sigurd Hei igjen! Må innrømme at jeg fortsatt sliter i det hjørnet.Hvordan finner jeg spesialist?Noe hjelp å få her for å komme videre? Mvh Randi
Gjest Sigurd Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hei randi! "Spesialist": Kvinnelig norsk lege. Lykke til! Mvh Sigurd
Gjest punky Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg gikk inn på ordnett, satte inn bokstavene mine og vips, der var hun.
Gjest randi Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hei og godmorgen til gode hjelpere! Endelig fant jeg ut av dette hjørnet,takket være god "veiledning"for å komme i mål.Jeg hadde nok tenkt for mye på en mer berømt stafettverdensmester,og da ble det ikke lett,men dere hjalp meg på rett spor,så nå blir det en "rolig" helg med "Hansen" i steden.Ha en god helg! Mvh Randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå