Gjest punky Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Strever med OL-greia, vant vedkommende noe eller var bare deltager ?
Gjest punky Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Du skal ha takk, men står fremdeles på stedet hvil
Gjest punky Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Fant en norsk sveitsisk og amerikansk, men den norske deltok i 1976 og 1980, og siden du skrev deltager på 1980 tallet, vraket jeg ham. Får prøve han likevel
Gjest punky Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Han jeg tenkte på var det ikke, ingen legering passet med navnet hans, men ut fra det siste tipset ditt, fant jeg en brukbar kandidat. Skal nå jobbe videre på den tråden,takk for hjelp
Gjest TerjeH Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Fant en norsk sveitsisk og amerikansk, men den norske deltok i 1976 og 1980, og siden du skrev deltager på 1980 tallet, vraket jeg ham. Får prøve han likevel Antar du har noen bokstaver? Du finner ham både her i NKL under Norsk skihopper, OL-deltager og på SNL. Terje
Gjest edy Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Strever med OL-greia, vant vedkommende noe eller var bare deltager ? Hei dere mine gode hjelpere,nå er jeg her igjen og ber så pent om litt hjelp i riktig retning. Jeg har kjørt meg helt fast i øverste venstre hjørne.....på fraflyttet fiskevær og jager. Er fiskeværet i nord.sør eller vest ....og jageren, himmel og hav....eller......beina?? mvh.Edy
Gjest TerjeH Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Jager er navnet på et skip som rett før krigen tok en tur innom en norsk fjord. Finnes ihvertfall i SNL. Terje
Gjest TerjeH Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Han jeg tenkte på var det ikke, ingen legering passet med navnet hans, men ut fra det siste tipset ditt, fant jeg en brukbar kandidat. Skal nå jobbe videre på den tråden,takk for hjelp Når det gjelder fiskeværet, skal du helt nord til Finnmark. Finnes også i SNL. Terje Innlegg redigert. (04-24-08 22:23)
Gjest Edy Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Strever med OL-greia, vant vedkommende noe eller var bare deltager ? Hei TerjeH. Tusen takk for gode tips - det gjorde at jeg fikk til hjørnet. Takk og en riktig god helg til deg og til dere andre x.ord entusiaster. mvh.Edy
Gjest punky Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Når det gjelder fiskeværet, skal du helt nord til Finnmark. Finnes også i SNL. Terje Innlegg redigert. (04-24-08 22:23) Har funnet ett fiskevær via DD. men ved å slå opp ordet i SNL og ordnett, kommer jeg kun fram til 2 personer, ingenting om fiskevær, fraflyttet eller ikke. Er jeg helt på jordet? Det er en M og G i ordet, sier ikke hvor
Gjest Egon Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hei Kan bekrefte dine bokstaver. Prøv å søk på fiskevær i SNL, Så finner du det nok etter litt leting. Hilsen Egon
Gjest liv margete Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Har funnet ett fiskevær via DD. men ved å slå opp ordet i SNL og ordnett, kommer jeg kun fram til 2 personer, ingenting om fiskevær, fraflyttet eller ikke. Er jeg helt på jordet? Det er en M og G i ordet, sier ikke hvor Denne var ikke grei. Har stoppet opp på "som ligger sør for po". Hadde jeg enda funnet ordet for for mye syre så ...Kan noe hjelpe meg igjen?
Gjest oddbjørn Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hei! Den syregreia finner du i NKL. Svaret du da får på første delen av ditt spørsmål får du bekreftet i SNL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå