Gjest PETO Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Er det noen der ute som kan hjelpe meg med 1 vannrett? PLANTE på 7 bokstaver. Jeg har funnet følgende bokstaver: _A_G_O_ På forhånd takk. Med vennlig hilsen PETO
Gjest Nann Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Ser på SNL at JARGOON er det samme som hyasint,men det finns ikke noe mer forklaring der.Kanskje noen andre har funnet den?
Gjest odd Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Er det noen der ute som kan hjelpe meg med 1 vannrett? PLANTE på 7 bokstaver. Jeg har funnet følgende bokstaver: _A_G_O_ På forhånd takk. Med vennlig hilsen PETO Fasit står i NKL, bytt ut G.
Gjest PETO Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hvis jeg bytter ut G får jeg problemer med 3 Loddrett.Hva har du funnet ut der? Med vennlig hilsen PETO
Gjest odd Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Er det noen der ute som kan hjelpe meg med 1 vannrett? PLANTE på 7 bokstaver. Jeg har funnet følgende bokstaver: _A_G_O_ På forhånd takk. Med vennlig hilsen PETO Til PETO: Griffer og drager kan være eksempler på overnaturlige skapninger, står i NO og BMO. (Du kan også skrive 'vargfot', det er en strandplante, men jeg anbefaler det ikke). Innlegg redigert. (04-18-08 18:24)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå