Gjest randi Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Må spørre om det er en feil her.Oppe til høyre(loddrett) for bildet står det FLEKK,og skal bli et ord på 4 bokstaver.Jeg har fått noen bokstaver som gjør at det ikke blir flekk,men heller et kortspill.Stemmer det eller er det jeg som er ute og kjøre?Randi
Gjest else Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Må spørre om det er en feil her.Oppe til høyre(loddrett) for bildet står det FLEKK,og skal bli et ord på 4 bokstaver.Jeg har fått noen bokstaver som gjør at det ikke blir flekk,men heller et kortspill.Stemmer det eller er det jeg som er ute og kjøre?Randi Har også problemer der. Er det noen som kanskje kan gi meg en hånd til: "produkter" 12 boks. og "prosess" 11 boks. Tror jeg har forviklet meg inn på gale spor og ikke kommer ut igjen. På forhånd takk. else
Gjest randi Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ta deg heller en tur i skogen. Gjorde som du foreslo,Dag,og det ble en velykket tur.Randi
Gjest oddbjørn Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Må spørre om det er en feil her.Oppe til høyre(loddrett) for bildet står det FLEKK,og skal bli et ord på 4 bokstaver.Jeg har fått noen bokstaver som gjør at det ikke blir flekk,men heller et kortspill.Stemmer det eller er det jeg som er ute og kjøre?Randi Hei Else! Om du ikke får de metallgjenstandene ( 12 bokst.) som du rettmessig har krav på, bør du gjennomføre denne prosessen ( 11 bokst.) Mvh Oddbjørn
Gjest mette Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har også problemer der. Er det noen som kanskje kan gi meg en hånd til: "produkter" 12 boks. og "prosess" 11 boks. Tror jeg har forviklet meg inn på gale spor og ikke kommer ut igjen. På forhånd takk. else Blir det GNAV på flekk??
Gjest 0ddbjørn Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 ordet er et verb, og har med behandling av f.eks en trestamme eller gren å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå