Gå til innhold

Pusle2 14

Anbefalte innlegg

Gjest punky
Skrevet

Etter å ha klippet ut bokst. og flyttet rundt på dem, står jeg like langt,Siden det kun er flaxlodd å vinne, drister jeg meg til å sette inn antatte riktige bokst. 2-4-6-8 E N K A : ordet er leketrang, tegneklar? finner ingen dekning for ordet

Fortsetter under...

Skrevet

Hvilken figur har en moderne flatskjerm i W,format.

Er kanskje riktig ord.

Alf

Gjest TerjeH
Skrevet

Antar du sikter til rektangel, men kryssende ord har ingen N der rektangel har sin.

Terje

Innlegg redigert. (04-07-08 22:45)

Skrevet

Beklager, ikke sett på oppgaven ennå.

Alf

Gjest TerjH
Skrevet

Helt greit med forslag, og flere mottas med takk. Jeg står også helt fast på denne, og jeg har aldri vært helt TEGNEKLAR, selv om det er det mest "logiske" ordet man kan lage. Kan det være en feil i oppgaven?

Hvis noen har løst denne, men ikke ønsker å oppgi svaret, hadde det vært greit å vite, så får jeg bare spekulere videre.

Terje

Annonse

Gjest TerjeH
Skrevet

Det er selvsagt et alternativ, men da må jeg revurdere alle andre ord jeg har. Har samme "bokstavrekke" som Punky. Fortærende vanskelig.

Terje

Gjest punky
Skrevet

Hadde nettopp tenkt å svare Alf, da jeg så at det hadde kommet inn flere innlegg, men klokere blir jeg ikke. At 1 bokst.kan være feil. er rimelig men ikke alle sammen. Det blir å brette opp armene og ikke gi seg

Gjest punky
Skrevet

Har nettopp satt inn bokst. mine i Finn ord, alternativene blir: jernskrap. teknikkar, teknokrat og vernekrav. Selv tror jeg det må være en feil med oppg. men skal fortsette å prøve å finne noe vettugt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...