Gå til innhold

Kryssordpremie

Anbefalte innlegg

Gjest Odd Inge
Skrevet

Hei! Jeg vant faktisk i Mesterkryss nr. 4 (vinnerne listet opp i nr. 10, 3. mars). Har ennå ikke mottatt premien og lurer litt på hvor lang tid det vil ta. Ikke er det ferieavvikling heller........

Innlegg redigert. (04-03-08 23:02)

Fortsetter under...

Gjest TerjeH
Skrevet

Gratulerer Odd Inge. De få gangene vi har vunnet noe i Hjemmet har premien faktisk kommet før bladet med vinnerne har kommet ut.

Allers derimot er langt fra så raske.

Terje.

Skrevet

Hei! Jeg vant faktisk i Mesterkryss nr. 4 (vinnerne listet opp i nr. 10, 3. mars). Har ennå ikke mottatt premien og lurer litt på hvor lang tid det vil ta. Ikke er det ferieavvikling heller........

Hei.

de få gangene jeg har vunnet i Hjemmet (pengepremier) har de gått rett inn på konto. Og de er lynkjappe med utsending av premiene. Enig med TerjeH. Allers er treige der :o)

mvh Tone

Skrevet

Gratulerer! Jeg vant i nr. 8, og premien kom på konto

for ca.3 uker siden.

Tidligere var jeg ute for det samme som deg, så da ringte jeg Hjemmet.

Da skyldte de på ferie.

Du bør nok etterlyse den snarest.

Mvh. owe.

Gjest Odd Inge
Skrevet

Beklager, det var jeg som hadde oversett innbetalingen til nettbanken. Premien kom faktisk så tidlig som 11. feb. denne gang. Unnskyld, Hjemmet!

Gjest Svein
Skrevet

Og du , Odd Inge, som skulle bli som vår neste finansminister!(:

Innlegg redigert. (04-07-08 20:29)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...